אם תרצו לעזוב, תעזבו רק עם הדומיין (WWW...), כל שאר הקבצים יישארו אצל חברת ההקמה. אל תסכימו לזה, זה לא משתלם לכם. יש לכם שותף סמוי לרווחים בדמותה של חברת תחזוקת האתר. יש אפשרות אחרת עליה חלק מהחברות לא ירצו שתהיו חשופים אליה. בניית חנות וירטואלית בקוד פתוח כמובן. לאחר בדיקה מעמיקה עם כמה חברות מצאנו כי הכי מומלץ לבנות חנות וירטואלית קוד פתוח עם חברת אגאי.
לצד קולות ההצלחה וההישגים של בעלי חנות אינטרנטית שהקימו חנויות מוצלחות ומכניסות, נשמעים היום גם הרבה קולות אחרים, מצד בעלי חנויות שהשקיעו את מיטב כספיהם בבניית חנות וירטואלית באינטרנט בקוד סגור ולא ידעו מה המשמעות של המהלך הזה. הם מצרים על כך, אבל נותרים שבויים בידי חברת הקמת האתר. אם הם ירצו לעזוב, הם לא יקבלו לידיהם את הקבצים של האתר (שהם שילמו עליו) ויוכלו להשאיר בידיהם כמו שכבר כתבנו, רק את הדומיין. בעצם, האתר הזה לא שייך להם כלל!
לאחר העזיבה חשוב לציין שחברת ההקמה מורידה את האתר מהרשת והוא לא יהיה פעיל – בניגוד גמור להתנהלות של חברת AGHAI בה החנות וקבצי האתר הם בבעלותכם.
ניצול בעידן האינטרנט!
רוב האנשים שנזקקים לבניית אתר או להקמת חנות באינטרנט, לא מבינים כלום באינטרנט. לא בטכנולוגיות, לא בסוגי האתרים, לא בפלטפורמות של חנויות ברשת ולא בחנות שמתאימה לאופי של העסק שלהם. הסיבות שבגללן אנשים פונים לחברות בניית אתרים וחנויות – משתנות. זה יכול להיות גלישה אקראית ברשת, המלצה, פרסום ועוד. כלומר- נוצרת תקשורת ראשונה ומפה והלאה, הם צריכים לעשות את הבירור בעצמם. הבעיה היא שרוב הלקוחות לא תמיד יודעים אפילו מה צריך לשאול.
הצד המכוער של הרש
את חוסר הידע הזה של הלקוחות, יש מי שמנצל ללא רחמים. גם במציאות קורה לנו שנרכוש איזה שמלה מיותרת שתשב בארון, אבל יחי ההבדל הקטן בין מחיר של שמלה שדחפו לנו לחנות אינטרנטית.
בניית חנות וירטואלית חייבת להיות בקוד פתוח. היא חייבת להיות הכי טובה ונכונה גם לרף המוצרים שהיא משווקת, גם לקונספט שלהם, גם שונה משל המתחרים (כדי שאפשר יהיה להבדיל ביניהם), גם למתג אותה וגם לבנות אותה טכנולוגית בצורה הכי ידידותית למשתמשים עם הטכנולוגיות הכי מפותחות. אם היא לא תהיה קלה לגלישה, מסודרת ונוחה, הלקוחות יינטשו את העגלה.
והכי חשוב, חנות אינטרנטית זה דבר שמתעדכן ומסתנכרן כל הזמן. מוסיפים מוצרים, מורידים מוצרים, מעדכנים מחירים, יוצרים מבצעים, מוסיפים נישות חדשות וכן הלאה. כאשר יש לכם אתר בקוד פתוח, זה לא עולה לכם כסף לעשות את זה. אם יש לכם אתר חנות בקוד סגור, אתם תשלמו על כל דבר והרבה מאוד.
שבויים אמרנו, כן. בדיוק כך!
מדוע אנשים נופלים ברשת?
- כי אין להם את הידע הדרוש.
- כי הם לא בודקים לפני שהם מחליטים.
- כי הם לא מתייעצים עם בעלי חנויות אחרים.
- כי הם מתפתים לשלם כמה שפחות ובסוף זה עולה להם ביוקר.
- הם לא חושבים שיהיו להם שינויים ועדכונים על האתר.
- הם סומכים על חברת ההקמה של החנות.
- הם לא עשו סקר, לא בדקו ואין להם שום מסקנות.
- והסיבה הכי נפוצה, זה כי הם לא מבינים את המשמעות של קוד סגור.
חנות וירטואלית בקוד סגור, אתר מזעזע – הפיתיונות המסוכנים של הרשת!
ברשת האינטרנט פועלות המון חברות בניית והקמת אתרים, חנויות, אתרי תדמית ועוד. רוב האנשים שזקוקים לאתר או להקמת חנות אינטרנטית כאמור לא מבינים כלום. אפשר למכור להם כל אתר וחנות בקוד סגור והם יגידו כן. אפשר לפתח להם אתר אחסון עמוס בתקלות דפדוף וגלישה, אתר שלא מתאים לקידום בגוגל. אתר מיושן ולא מתקדם טכנולוגית והם לא ידעו מזה בכלל.
הם לא אמורים להבין, אינטרנט זה עולם אחר ואם אתה לא דיגיטלי אתה לא תגלה את המרמה שבדבר. אבל אתה כנראה תסמוך על החברה שתבנה לך את אתר החנות, שתעשה להם את העבודה הכי טובה וגם פה, כמו בכל העסקים יש אינטרסים והם לא תמיד לטובת הלקוח.
החסרונות של בניית חנות וירטואלית בקוד סגור
- ריטיינר חודשי לחברת התחזוקה. אתה לא חייב לשלם לאף אחד על תחזוקת אתר. בדרך כלל בתוך כל חברה IN HOUSE יש מישהו שאחראי על האתר ועושה את זה בהרבה פחות כסף ממה שתשלם לחברת התחזוקה.
- אתה לא בעל הבית של האתר שלך. אתה לא בעל הבית של האתר שלך, האתר שייך לחברת הבנייה. הקבצים לא שלך, ואם תרצה לעזוב, תישאר עם ידיים ריקות וחוסר אונים לאחר שבנית מוניטין אינטרנטי בגוגל ועשית מלא מכירות בחנות.. לא תרצה שברגע הכל ייעלם. שילמת עליו אבל בגלל שהוא בקוד סגור הוא שייך החברה.
- כל שינוי בעיצוב או במבנה עולים כסף. ולא תוכל לבחור איש תחזוקה אחר שיעשה לך את זה במחיר מופחת. אתה שבוי של חברת התחזוקה. אם לא תשלם לא תשדרג את האתר, ותישאר עם אתר מיושן ומקרטע.
- פיתוחים חדשים- לא תוכל לשדרג לכל פיתוח מעודכן אם לא תשלם וכמה שידרשו ממך.
היתרונות של בניית חנות וירטואלית קוד פתוח מבית AGHAI
- גלישה קלה וידידותית למשתמש.
- אחסון איכותי בלי שום תקלות בגלישה.
- עיצוב מאוד מסודר של חנויות. קל מאוד לערוך בהן קניות.
- כל המהלכים שעושים בתוך החנות עד הקופה, חלקים, קלים ומהירים.
- הפלטפורמה הקלה והידידותית עוזרת לשווק את המוצרים בתוך החנות.
- גולשים כמעט ולא נוטשים את החנויות כי הן תוכננו מראש להגברת מכירות.
- אפשר לעצב את החנות הוירטואלית בהתאמה אישית, ובקונספט המותאם למוצרים.
- מאוד נוח לגלוש בחנות, היא אמינה מתקתקת מכירות ומתקשרת נכון עם הלקוחות.
לאחר שיש ברשותנו את כל הכלים ואת הידע הנכון ממה כדאי להיזהר ולדעת לפני שניגשים ומבקשים הצעות מחיר מחברות הקמת חנויות וירטואליות.
לא ליפול לידיהם של נוכלי הרשת!
ישנה שאלה עיקרית והכי משפיעה בתחום-
מהי הדרך הנכונה לשיווק חנות באינטרנט?
שיווק באינטרנט הוא הכלי המנצח להצלחתם של בעלי העסקים בראש ובראשונה נתחיל בנראות של האתר.
דף הבית של החנות הוא הפנים של החברה שלכם, בשביל למשוך קהל גולשים לחנות, האתר צריך להיות ידידותי לגולשים ומעוצב גרפי בצורה המתאימה לאופי ולשוק בו המוצרים נמצאים בחנות שלך-
- תבחרו צבעים מתאימים שמשקפים את המסר שברצונכם שהחנות תעביר לגולשים, לצבע, יש מסר נסתר שמשפיע על המוח של הרוכשים כמו צבעי לוגו, רוכשים יודעים שצבע כחול מסמל את חברת פלאפון או כתום את פרטנר בנוסף צבע משפיע על האווירה שבה הגולש מרגיש בחנות צבעים בולטים יתנו תחושה של רעש ואש ואילו צבעים רגועים יעבירו תחושת רוגע.
- פני המוצרים - מפני שהרוכש קונה את המוצרים בחנות וירטואלית איכות התמונה והצורה שבה נציג את המוצר היא זו שתקבע האם יקנו אותו. כלומר, שהרוכש מסתמך על תמונת המוצר במקום לחוש אותו בחנות רגילה ולכן צריך לתת את ה”טריגר” לגולש בשביל לרכוש את המוצר .
- הכניסו חיים לחנות שלכם - קונים פוטנציאליים מחפשים חווית קנייה, תגרמו לאתר שלכם להיות מעניין ומושך את העין , הכניסו קופונים ומבצעים ,אל תפסיקו לחדש את התוכן כדי ליצור עניין.
הכניסו פיצ’רים חדשים, תמונות באיכות גבוהה בחנות יוצרת עניין . לא פעם הלכת לסופר בשביל לקנות מוצר ספציפי ורכשת לבסוף מוצר חדש שבדיעבד אתה שואל את עצמך: ”מה אני אעשה בו?” ”מה טעמו בכלל?” תודה בזה, קנית בגלל השיווק של המוצר. - ביקורות - לאחרונה אנו מגלים שקהל הצרכנים בחנויות האלקטרוניות נהיו יותר סקפטיים ובוחנים בחומרה את ביקורות הרוכשים והתגובות על האתר – אמינות ואיכות זה שם המשחק. הביקורות יתנו תחושה של יושרה והגינות כלפי הרוכשים.
לסיכום, אל תפלו לרשת הדגים של בוני האתרים, חישבו לפני שאתם פועלים, זה עלול לחסוך לכם המון כסף.
היו חכמים, בנו את החנות שלכם בצורה מעניינת ומושכת כדי להיות ייחודיים בשוק – ליצירת קשר עם חברת AGHAI ניתן להיוועץ עם קובי ואודי אגאי – מייסדי החברה ובעלי ניסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הסחר האלקטרוני.