אחרי שכוכבת הפופ ריהאנה יצאה עם מותג הקומסטיקה המצליח פנטי, ליידי גאגא שיצאה עם מותג חדש "האוס לבורטוריס" שעולה לאוויר ממש עוד מעט ואריאנה גרנדה עם המותג החדש "Thank You Next", כעת גם כוכבת הפופ והשחקנית סלינה גומז מצטרפת לחגיגה עם מותג משלה.
הכוכבת הצעירה בת ה-27 היא בעלת חשבון האינסטגרם עם מספר העוקבים הגבוה בעולם, 155 מיליון עוקבים אדוקים שמספרם רק עולה בכל חודש. גומז אמנם כוכבת מגיל ילדות, אך בשנים האחרונות היא הפכה להיות האיט גירל הנחשבת ביותר בתעשיית האופנה עם סטייל בלתי מתאמץ. כעת היא משתמשת בכוח הציבורי האדיר שלה להקמת מותג קוסמטיקה.
מגזין WWD דיווח שהכוכבת הצעירה הגישה למחלקת משרד הפטנטים והסימנים המסחריים בארצות הברית בקשה לסימן היכר רשמי בשם "סלינה גומז" ב-11 ביולי 2019, עבור מספר מוצרי קוסמטיקה. בין המוצרים יש בישום, איפור, טיפוח ופנים, שיער, סבונים, קרמים ושמנים. על סימן ההיכר חתמו גומז וחברת ההפקות שלה מון הפקות.
זו לא הפעם הראשונה שגומז נכנסת לתעשיית הביוטי, בשנת 2011 הכוכבת השיקה בושם בשיתוף פעולה עם אדרנלינה, בושם ייחודי שקהל המעריצים של גומז זכה להצביע ולבחור אילו ריחות יהיו לו.
מלבד עולם הביוטי, גומז גם ממש לא זרה לתעשיית האופנה. בשנה שעברה גומז התחברה למותג האופנה העולמי והיוקרתי COACH והקימה ליין בגדים משלה, ובו תיק שעיצבה עבור המותג לפני שנתיים, THE GRACE HANDBAG הפך לרב מכר עולמי. כמו כן, גומז נבחרה להיות הפרזנטורית הרשמית של המותג בשנת 2014, איתם היא עובדת עד היום.
לפני שנה גומז החלה לעצב ליין אופנה עבור מותג אופנת הספורט העולמי פומה, שם היא עיצבה בגדים, נעליים ואקססוריז. הקולקציה בשם STRONG GIRL מבוססת על אופנת שנות ה-90 , העשור שבו גומז נולדה, והפך גם הוא לסולד אאוט בכמה חודשים בלבד.
המיזם הראשון שלה בתעשיית האופנה קרה בשנת 2010 כשהיא השיקה ליין אופנה משלה בשיתוף פעולה עם הרשת האמריקנית KMART בשם DREAM OUT LOUD. הקולקציה כללה בגדים לבית הספר וגרף 100 מיליון דולר בשנה הראשונה בלבד.
גומז עדיין לא הגיבה לידיעה על הקמת מותג הביוטי, אך אין ספק שזה הולך להיות גדול. לפי ההיסטוריה הזוהרת של הכוכבת, בהחלט יש לנו למה לחכות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו