1. בעוד 19 ימים, כפי שהתחייבו עיריית תל אביב והעומד בראשה רון חולדאי, אמור אצטדיון בלומפילד המשופץ להיפתח. ההכנות והעבודות נמצאות בשיאן כדי לעמוד בתאריך היעד, אולם עדיין יש כמה בעיות שמעיבות על החגיגה.
הראשונה שבהן היא השיפוע התלול מדי של המושבים בחלק העליון של שערים 7-8. השיפוע הזה עלול לגרום לתחושת ורטיגו כאשר מטפסים ויורדים מהיציע, כאשר מתרוממים מהכיסאות לחגוג שער או מכל סיבה אחרת.
חשוב לציין שלא מדובר פה בסכנת נפילה, אלא רק בתחושה לא נעימה שתגרום קרוב לוודאי לחלק מהצופים לחוש סחרחורת. בעירייה חשבו בתחילה לפתור את הבעיה בהצבת מעקי בטון לבטיחות, אך בסופו של דבר הוחלט לוותר על הרעיון.
הנחת העבודה בעייריה היא שכאשר היציעים מלאים תחושת הוורטיגו לא תהיה קיימת.
אולם מה יקרה במשחקים פחות מושכי קהל? הרי לא סביר להניח שבמשחקים כמו בני יהודה מול נס ציונה היציעים יהיו מלאים, ואז התחושה של אלה שיישבו ביציעים הגבוהים תהיה לא נעימה. מעיריית תל אביב נמסר בתגובה לנושא היציעים: "בעירייה לא מכירים בעיה כזו".
2. סוגיה נוספת שתהיה קריטית לפתיחת האצטדיון היא מצב הדשא. את הדשא ההיברידי מגדלים כבר תקופה ארוכה במקום ייעודי בדרום תל אביב, והתוכנית כרגע היא להביא אותו לשתילה בבלומפילד ב־14 באוגוסט - עשרה ימים בלבד לפני שריקת הפתיחה של ליגת העל.
מדובר כאן בסיכון לא מבוטל לגבי קליטת הדשא במגרש ובאמונה מוחלטת שהכל יעבור בצורה חלקה ושלא ניתקל במצבים כמו שקרה בעבר בסמי עופר, שחלקים שלמים של דשא נתלשו מהמקום. אירוע כזה זכור במשחק ליגת האלופות בין מכבי ת"א לצ'לסי, שסיפק את התמונות המפורסמות של ז'וזה מוריניו מחזיר את הדשא למקום.
3. גם בעיית החניה סביב האצטדיון עדיין לא נפתרה. לא נוספו מקומות חניה חדשים, ובהינתן העובדה ששדרות ירושלים חסומות בשל העבודות על הרכבת הקלה, היכולות להגיע למגרש בתחבורה ציבורית מצומצמות עד כמעט לא קיימות.
בדומה להסדרים קיימים בטדי ובסמי עופר, מתכננת עיריית תל אביב להפעיל שירות שאטלים בשיטת חנה וסע משני מקומות. הראשון הוא נמל תל אביב, מקום עמוס לעייפה ברוב ימות השנה, והשני ברמת גן. לאוהדים שאמורים להגיע מבת ים, מחולון, מראשון לציון ודרומה אין כרגע פיתרון של שאטלים, ומומלץ להם להצטייד בסבלנות ובהרבה מצב רוח טוב.
4. בפרק הזמן שנותר תצטרך עיריית תל אביב לקבל שורה ארוכה של אישורים מכמה גופים כדי שתוכל לפתוח את האצטדיון למשחקים ולקהל: משטרת ישראל, שירותי הכבאות וההצלה, משרד התמ"ת, משרד הפנים וקבלת טופס 4. הדדליין הולך ומתקרב, וניסיון העבר מלמד שהדברים הללו לוקחים זמן. נראה אם הכל יעבור בהצלחה.
מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "עיריית תל אביב־יפו נמצאת בתהליך מתקדם מול כלל הגורמים המאשרים, אשר גם ליוו ומלווים את כל מהלך הבנייה. אנו מאמינים שבמאמץ משותף יתקבלו האישורים הנדרשים לקיום המשחקים במועד המתוכנן".