מלטה. הכרטיסים נקנו באלפי שקלים | צילום: Getty Images

אלפי שקלים עבור ירח דבש ירדו לטמיון

זוג שתכנן חופשה חלומית אחרי החתונה, התאכזב לגלות שחברת הנופשים "באליגם" פשטה את הרגל • הספקית "קווי תעופה": "כל לקוח יטופל בהתאם"

חברת "באליגם" פשטה רגל השבוע וכעת, אנחנו עדים לנפגעים נוספים בסכומי כסף גבוהים עם סיפורים מרגיזים ותשובות לא ברורות.

שני משה ובן זוגה יינשאו בעוד כשבועיים. את ירח הדבש הם סגרו לפני כארבעה חודש ביוון דרך חברת "באליגם". למי שלא מכיר, "באליגם" היא חברת קופונים המציגה עסקאות שונות, ביניהן גם נופשים בארץ ובחו"ל.

שני שילמה על החופשה ארבעה חודשים מראש. זמן קצר לאחר מכן היא קיבלה מספר אישור ואפילו כרטיסי טיסה. לאחר התשלום לחברת "באליגם", המשך הטיפול היה מול "קווי חופשה", הספקית שהייתה אמורה לטפל בכל נושא הטיסה ובית המלון של הזוג.

בהמשך כרטיסי הטיסה התקבלו ואפילו צוין על גביהם שמדובר בירח דבש. כמו כן, התקבל מספר PNR שמאשר את הזמנת כרטיסי הטיסה ובני הזוג שרק חיכו לחגוג את האהבה שלהם, היו מוכנים לחופשה החלומית במלטה, עליה שילמו כ-7,500 שקלים.

צילום מסך של ההזמנה

אתמול, לאחר ההודעה על פשיטת הרגל של באליגם, התקשרה שני ל"קווי חופשה" ורצתה לוודא שירח הדבש שלה ייתקיים כמתוכנן. היא הרי הזמינה הכל ארבעה חודשים מראש וקיבלה אישור על המלון וכרטיסי טיסה. לתומה, היא חשבה שהכסף הועבר מ"באליגם" ל"קווי חופשה" ושהאחרונים ייקחו אחריות ויטפלו בנושא החופשה שלה כראוי, אך התשובה שקיבלה הייתה מאכזבת מאוד.

"אנחנו לא מכבדים יותר עסקאות שקשורות ל'באליגם', אם את רוצה את יכולה להתקשר לחברת האשראי ולהכחיש עסקה ולנסות את מזלך בהשבת הכסף שלך", הייתה התשובה שקיבלה מ"קווי חופשה".

במשך ארבעה חודשים הכסף לא הועבר מ"באליגם" ל"קווי חופשה". אף אחד לא טרח להודיע על כך לשני ובן זוגה ולמזמינים רבים נוספים שנפגעו וכעת, ב"קווי חופשה" מסרבים לקחת אחריות.

בשיחה עם "ישראל היום" הגיבה חברת "קווי תעופה" כי "כל לקוח יטופל בהתאם למקרה שלו". בחברה סירבו לאפשר לשני ובן זוגה לצאת לירח הדבש, שכבר שילמו עליו כמה חודשים מראש. לדברי הזוג, בשיחה עם החברה נאמר להם שהכסף "הלך לפח".

בשיחה עם שני משה היא מספרת: "בן זוגי ואני עבדנו מאוד קשה כדי לגייס את הסכום הזה. אנחנו לא אנשים עשירים ואני באמת לא מבינה איך יכול להיות שבמשך ארבעה חודשים הכסף שלנו אצל 'באליגם' ולא עבר ל'קווי חופשה'. זה לא ש'קווי חופשה' לא ידעו שהזמנו מהם, הם ידעו וטיפלו לנו בהזמנה מהרגע הראשון. 'באליגם' הם המתווכים והיו אמורים להעביר את הכסף מזמן. עכשיו, שבועיים לפני החתונה, תקופה סופר לחוצה, אנחנו צריכים גם להתעסק בזה. היינו בטוחים שלפחות החלק הזה של ירח הדבש שלנו סגור ומסודר, אך רימו אותנו והיחס של 'קווי חופשה' מאוד מאכזב. או שיחזירו לי את הכסף או שידאגו שאצא לחופשה, מדובר בסכום גבוה ובירח הדבש שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...