האתר FENTY, מותג היוקרה של הזמרת ריהאנה עלה אמש (רביעי) לאוויר. כזכור בשבוע שעבר חשפנו הצצה למותג היוקרתי שמאחוריו עומדת הזמרת במסגרת שיתוף פעולה שלה עם תאגיד LVMH.
האתר מחולק לקטגוריות: ביגוד, הנעלה, תכשיטים ומשקפי שמש. הקולקציה ברובה עם קווים נקיים, חליפות, שמלות ופריטים בצבע אחיד. בהתאם למותגי יוקרה המחירים של הפריטים יקרים.
נעלים החל מ-600 דולר שכוללים בעיקר סנדלי רצועות במספר גוונים, חולצות החל מ-520 דולר וכוללים חולצות מכופתרות וחולצות בגזרת סווטשרט אוברסייז, שמלות החל מ-810 דולר, חצאיות החל מ-360 דולר, מכנסים בגזרה ישרה החל מ-480 דולר, תכשיטים החל מ-335 דולר, משקפי שמש החל מ-420 דולר.
מה שמעניין באתר הוא כשבאים לבחור פריט, נפתחת אופציה שמציגה כיצד ניתן ללבוש את הפריט ועם איזה שילובים ואקססוריז תואמים.
עם ההכרזה על המותג האופנתי שלה בתחילת 2019, צוין שמדובר במהלך עסקי יוצא דופן שיציב את הזמרת בשורה של מותגי על, מאחר שהמותג של הזמרת נכלל בתאגיד שמאגד בתוכו מותגי על כמו דיור ולואי ויטון.
לריהאנה יש גם מותג ביוטי מצליח בשם פנטי ביוטי, שעלה לאוויר לפני שנה וחצי ומאז הוא נחשב להצלחה מסחרית מסחררת. הזמרת הכריזה על המותג בתחילת 2019, תוך שהיא מבטיחה שיהיו בו בגדים שהיא תאהב ללבוש, בהתאם לכך היא מלווה את העיצובים מקרוב.