דף הבית של אתר אסוס

אסוס תחסום חשבונות של "מחזירים סדרתיים"

נוהגים לרכוש פריטים באתר אסוס ואז להחזיר את רובם? יש לנו בשורות רעות בשבילכם • החברה: "דפוס חריג יביא לנקיטת צעדים"

ענקית האופנה המקוונת אסוס הודיעה במהלך סוף השבוע האחרון כי היא משנה את מדיניות ההחזרות שלה. זאת, בניסיון להרתיע "מחזירים סדרתיים" הרוכשים סחורה דרך אתר האינטרנט שלה. החברה ציינה כי השינוי עלול לגרום לכך שחשבונותיהם של משתמשים מסוימים ינותקו. 

מחזירי סחורה סדרתיים נחשבים ללקוחות אשר מרבים לקנות כמה פריטים בידיעה ברורה כי את חלקם הם מתכוונים להחזיר. במקביל, הודיעה החברה כי במסגרת מדיניות ההחזרות החדשה שלה היא תאפשר החזרת סחורה מעבר ל־28 ימי ההחזרה. אם צרכנים ירצו להחזיר פריטים בין 45-29 ימים מיום קבלתם, הם יוכלו לעשות זאת אבל הם יקבלו שובר לקנייה באסוס עם הסכום המלא, בניגוד להחזר כספי מלא.

במייל שנשלח ללקוחות אסוס הודיעה החברה כי: "אם אנו מבחינים בדפוס חריג, אנו עשויים לחקור את העניין ולנקוט פעולה. אין זה סביר שההחלטה תשפיע עליך, אבל רצינו לתת לך הודעה מראש".

לקוחות הנחשדים ברכישת פרטי לבוש, לבישתם - ואז החזרתם תמורת החזר מלא, כמו גם אלה שמחזירים מספר גבוה מהממוצע של פריטים, עלולים להיחקר כעת ולהסתכן בהשעיית חשבונותיהם באתר.

שינויים אלה מתפרסמים לאחר שבדצמבר האחרון פורסמה אזהרת רווח, בעקבות "הידרדרות משמעותית" במסחר בשל מכירות חלשות בחודש הקניות נובמבר. בהודעה שמסרה אז אסוס למשקיעים כתבה החברה כי חודש נובמבר, שנחשב לחודש חשוב, היה חלש הרבה מעבר לצפוי.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...