אולם תצוגה וירטואלי. האפליקציה של כלמוביל // צילום: יחסי ציבור

כלמוביל משיקה אולם תצוגה וירטואלי

יבואנית יונדאי ומיצובישי משיקה אפליקציה שתאפשר לרכוש את כל הדגמים - ישירות מהכורסה • עוד הושק פיקוד קולי לרכב

כלמוביל חשפה היום (רביעי) את החלק הראשון באסטרטגיית CASE שלה לעשור הבא, מערכת חדשה שמאפשרת לבצע רכישת רכב מקוונת, ישירות מהכורסא. 

עוד מערכת שהחברה חשפה היא מערכת מלווה לרכב, המשולבת באפליקציה, המלווה את הלקוח גם לאחר הרכישה כולל אזור אישי ומוצפן. מטרת החברה היא שב-2020 לקוח שרוצה לרכוש רכב, לבטח או להזמין טיפול, יוכל לעשות את הכל ישירות מהסמארטפון. עוד החברה מציגה רמות עבודה במרחב הדיגיטלי, לפי רמת ההיכרות והאוריינות של הלקוח, כך שלקוחות מבוגרים יותר שאולי לא מרגישים בנוח עם רכישת רכב מקוונת לחלוטין, יוכלו להשלים את הרכישה באולם הפיזי. 

האפליקציה, המכונה כלמוביל קונקט, מכילה כמה רכיבים: באולם התצוגה הדיגיטלי, מופיעים כל הדגמים של היונדאי ומיצובישי, כאשר לקוח יכול להשוות, ולהתאים לעצמו גימור, אבזור, צבע, ריפוד וכולי. לפי דוידי, מדובר בשקיפות מלאה, לרבות המחירים. 

הרכיב השני הוא המערכת של המכונית המחוברת. זו מערכת הכוללת לא רק בידור לרכב, אלא גם חיבור לאנשי הקשר ברכב וייז, מסלולי טיולים, חניה ועוד. התוספת החדשה: פיקוד קולי מלא. להתקשר לאנשי קשר, לבחור מוזיקה ועוד הפעלות כדי למנוע הסחות מהדרך. 

 האפליקציה החדשה, שפותחה באופן פנימי, כוללת גם מעקב אחרי דפוסי נהיגה, למשל אם משאילים את המכונית לילדים, וקישור למידע מהרכב עצמו. ניתן גם במידת הצורך לקבל תור למבצעי החזרה אם יש כאלה. האפליקציה גם מקבלת מידע מחיישני תאונה, ופותחת מסך למבוטח עם הנחיות מה לעשות. 

שילוב היישומים האלה, לפי אנשי כלמוביל, מספק מעטפת שלמה ללקוחות של החברה (משווקת יונדאי, מרצדס ומיצובישי) מהרכישה ולאורך כל חיי הרכב, בדומה למה שקיים כבר בעולמות אחרים, כמו שירותי בריאות, בנקאות ואחרים. אנשי כלמוביל הדגישו כי לא מדובר בדרך לצמצם כוח אדם ואולמות פיזיים, אלא להעשיר ולהוסיף על הקיים. 

 

 

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...