סופר-פארם מרחיבה את מחלקת הביוטי והלייפסטייל: במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ראשון) מנהלי סופר פארם הודיעו על הקמת מחלקת Retailer Brands לייבוא ישיר של מותגים מחו"ל במחירים נוחים לקהל הישראלי.
עוד הוצגה האסטרטגיה שכוללת שדרוג הסניפים לעיצוב חדשני ויוקרתי. "הלקוחות שלנו טסות הרבה יותר, מעודכנות ומכירות מגוון רחב של מותגים שאין בישראל. לכן החלטנו להקים מחלקה שמתמחה בייבוא מותגים ומאפשרת לנו להביא מותגי נישה במחירים דומים למחירים בעולם", הבהיר דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם.
בין המותגים שיכנסו לרשת: מותג הטיפוח הטרנדי PIXI, שמאוד מוכר בלונדון ובלוס אנג'לס, יציע את ליין הסקין טריט, ליין מוצרי הטיפוח של המותג. מותג זה מתאפיין במוצרים על בסיס תמציות צמחים וטווח המחירים הוא 120-50 שקלים. מותג מוצרי עיצוב השיער JOHA FRIEDA שמוכר באנגליה עם סדרות הכוללות מוצרי ניקוי וטיפוח השיער 49.90-34.90.
בנוסף, משיקה סופר-פארם מחלקת K BEAUTY שתתמקד בטרנד הטיפוח הקוריאני. במחלקות ניתן למצוא מסיכות של סטואהROSE HEART , SKIN TREATS שמייבאת סופר-פארם ישירות, וכן את המותג הנחשק TONY MOLY שמייבאת חברת טטרה פארם שהושק באחרונה ברשת.
ROSE HEART הן מסכות פנים דו שלביות ראשונות מסוגן ובעיצוב טרנדי ב-14.90 שקלים ליחידה. SKIN TREATS אלו מסכות פנים המפותחות ומעוצבות באנגליה ומיוצרות בקוריאה. המסכות מאופיינות בעיצוב מינימליסטי ומחובר לטבע, מכילות פירות ורכיבים איכותיים המטפחים את עור הפנים ומעניקים מראה עור בריא ורענן במחיר נגיש של 12.90 ליחידה.
לצד מוצרי טיפוח יהיו גם מוצרי בישום. אחד מהם הוא מותג בישום צעיר וטרנדי בשם MISS KEY. הבקבוק מעוצב ומותאם בגודלו לנשיאה בכל מקום במחיר של 29.90 ל-25 מ"ל.