אבישג נגר בקמפיין קלווין קליין

אבישג נגר מככבת בפרסומת של קלווין קליין

מהרשת החברתית לקריירה בעולם האופנה: האיט גירל הישראלית נבחרה לדגמן למותג האמריקני • ו"אתא" מצאה מעצבת חדשה באינסטגרם • חדשות האופנה

הבלוגרית הישראלית הופכת לדוגמנית, תערוכת צילומי אופנה מצדיעה לאייקוני התרבות התל אביבים, המותג המיתולוגי 'אתא' משיק קולקציית קפסולה, ומותג DESIGUAL עושה מיקס אנד מאצ' של תרבויות. 

מהסטורי לפרסומת

אבישג נגר, בלוגרית האופנה ואחת מבנות ה IT GIRLS (הסדרה של הוט), תככב בקרוב בפרסומת של מותג ההלבשה התחתונה קלווין קליין. נגר שיתפה פעולה בעבר עם המותג במסגרת עבודתה, והחברה אף העלתה תמונות של נגר לסטורי של המותג – כמי שמייצגת את הלוק החביב על קליין.  

כזכור, הצעירה מיהוד, בת יחידה בין ארבעה בנים, פתחה בלוג אופנה משלה לאחר שחיפשה דרך להשתלב בעולם האופנה - שתמיד היה קרוב ללבה. נגר הספיקה לשתף פעולה עם חברות רבות בתחום, אך הבחירה בבלוגרית לפרסומת העולמית של החברה היא בגדר קפיצת מדרגה שמעמידה אותה בשורה אחת עם כוכבות נוספות של הרשתות החברתיות, כמו בנות משפחת קרדשיאן שכיכבו בקמפיין של קלווין קליין בעבר. 

נגר הודיעה כי לאחר השקעה רבה, בקרוב יעלה סרטון הפרסומת "המגניב" שהיא צילמה למותג בעמוד האינסטגרם של קלווין קליין.

מהאינסטגרם לעמדת המעצבת

מותג האופנה הישראלי והנוסטלגי "אתא", משיק קולקציית קפסולה בשם "1991". המותג שחזר לפעילות לפני כשנתיים וחצי, יוצא במהדורה מוגבלת של 16 דגמים שעיצבה הדוגמנית אניה מרטירוסוב, בהשראת ילדותה בצל העלייה ארצה מאוזבקיסטן לבני ברק שהתרחשה בשנה זו. 

מרטירוסוב היא דוגמנית ותיקה שצעדה בעבר בתצוגות אופנה של ג'וצי', דיור, פראדה ואחרים וכיום בגיל 33, היא אם לשתיים שעדיין עוסקת בתחום.

יעל שנברגר, מעצבת מותג אתא, מספרת על החיבור בין המותג לדוגמנית: "גילינו שאניה מעלה באינסטגרם תמונות רבות עם פריטים של המותג שלנו ועושה זאת בשילובים נכונים, בדיוק כמו הקו שאני כיוונתי אליו בנוגע ללאיך שהבגד צריך להראות. יצרתי איתה קשר והחיבור היה מאוד מהיר". שנברגר מספרת שמרטירוסוב נתנה בקולקציה ביטוי למפגש בין התרבויות השונות.


אניה מרטירוסוב ל"אתא" // צילום: דודי חסון

"הקולקציה מתארת  את יחסי הגומלין בין הבגדים לבין מי שלובש אותם ומציפה שאלות על הגדרה עצמית, זהות, זמן והצורך בתחושת שייכות", מוסיפה שנברגר. 

מרטירוסוב מציינת כי המשיכה שלה למותג החלה בשל המענה האופנתי שמצאה בו עבור בחורה גבוהה כמוה. "כשפנו אלי הופתעתי אבל היה ברור לי גם למה. הקולקציה שעשינו כוללת השראות מאותה תקופה, ובד הג'ינס הקשיח והייחודי בא לידי ביטוי בקולקציה".

הקולקציה כוללת מבחר פריטים ייחודים כמו: חליפת ג'ינס, אוברול ג'ינס, חליפת ניילון, חליפת טרנינג וסווטשרט עם כיתוב המשלב את שם המותג ופרוש המלה ברוסית (אריגים תוצרת ארצנו).

טווח המחירים 250-690 שקלים , להשיג בחנויות ובאתר המותג. 

אניה מרטירוסוב ל"אתא" 

שני קליין במחווה לירדנה ארזי

תערוכת צילומי האופנה "תל אביביות", המצדיעה לאייקוני התרבות של העיר תל אביב, תפתח ביום ראשון הקרוב, 16 בדצמבר, בקניון רמת אביב. התערוכה חושפת את תמונותיהן של הדמויות שכיכבו בתל אביב בעשורים האחרונים, לצד צילומי מחווה של דמויות עדכניות בתחום הבידור שנכנסו לנעליהן של דמויות ותיקות יותר.

כך למשל רוסלנה רודינה הצטלמה במחווה לגילה אלמגור, סנדרה רינגלר אימצה את דמותה של הזמרת אילנית, שמחה גואטה הפכה לרגע למירי אלוני ושני קליין נכנסה לנעליה של ירדנה ארזי. 

עוד נטלו חלק בצילומים שיוצגו בתערוכה: לינה מחול, דנה זרמון, טיילור מלכוב ובן זיני, מגי אזרזר ולוסי דובנצ'יק שנכנסו לנעליהן של כוכבות התרבות האייקוניות של תל אביב כמו: חני פרי, רות דיין, קארן דנסקי, ענת עצמון וציפי פינס.

את התערוכה הייחודית הפיקו האוצרים גילי סיוון ויואב מאיר. "חשוב לנו לייצר שיח באמצעות אופנה ואומנות. בחרנו בנשים מעוררות השראה שמהוות יחד את הפסיפס של התרבות בתל אביב ובארץ. אנו מצדיעים להן ומוקירים להן תודה על פועלן לאורך השנים, ועל סלילת הדרך לכל אישה באשר היא", אומרים צמד האוצרים.

התערוכה תוצג עד ה-6 לינואר.

שני קליין בהשראת ירדנה ארזי // צילום: רן יחזקאלי

המותג הספרדי DESIGUAL בקולקציה רב תרבותית 

המותג הספרדי DESIGUAL, יוצא בקולקציית קפסולה בשם "Japan Peru capsule" בהשראה יפנית ותרבויות שבטיות מפרו. לקמפיין של הקולקציה נבחרו נשים שמוצאן הוא שילוב אקזוטי של תרבויות. גם הפריטים עצמם משלבים בין תערובת מעניינת של דפוסי ים אסייתים-יפנים לצד הדפסים צבעוניים האופייניים לארץ הלאמות ואלפקות. התוצאה היא קולקציה אקזוטית, צבעונית ותוססת שמתכתבת עם הקו הייחודי והצעיר של DESIGUAL. 

בין היתר הקולקציה כוללת שמלות, ז'קטים, תיקים ותכשיטים. בחברה הדגישו כי הקמפיין בא להציג את העובדה שהשורשים שלנו תמיד היו מעורבבים, ולכן המסר מעודד רב תרבותיות וגישור בין אנשים מרקעים שונים. "המקומות בהם אנו חיים משתנים כל הזמן ומתעשרים בתרבויות חדשות ומקצבים חדשים. זה הדבר אשר מוכיח לנו שבני האדם אמורים להתערבב", מסרו ב DESIGUAL.

טווח מחירים: 939-179 שקלים.


הקולקציה הרב תרבותית של DESIGUAL // צילום: יח"צ

מותג האופנה GANT פותח חנות חדשה שכוללת גם פריטים לבית 

מותג האופנה האמריקני GANT פתח בשבוע שעבר סניף נוסף בישראל, הפעם בקניון גינדי, תל אביב. הקונספט החדשני של החנות הוא שילוב פריטים מקולקציית GANT HOME, שכוללים הלבשה תחתונה, מגבות, מצעים, כריות נוי, ונעלי בית, לצד קולקציית האופנה לנשים, גברים וילדים. 

הקו האופנתי לחורף נשאר נאמן לערכי המותג, עם פריטים קלאסיים ועל זמניים המורכבים בעיקר מסריגים, מעילים, ז'קטים וחולצות מחויטות - חלקם עם הטבעה מובלטת של הלוגו המוכר של המותג.

צבעי המפתח בקולקציה הם גוונים טבעיים של חום וקאמל, כמו גם טונים כהים יותר של אפור וכחול כהה ופריטים בנגיעות של אדום בוהק וירוק. ההדפסים המובילים הם נקודות ומשבצות יחד עם טוטאל לוק בצבע אחיד למראה קלאסי. 

קולקציית הנעלים כוללת מבחר סינקרס ומגפונים לנשים ולגברים בגוונים קלאסיים. 

ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר. 

מחיר: החל מ-495 שקלים.


GANT, קמפיין סתיו חורף 2018-19 // צילום: יח"צ 

הודיס תומכת במאבק באלימות נגד נשים 

רשת Hoodies נרתמת למאבק באלימות כלפי נשים ובשיתוף פעולה עם משרד הרווחה, יוצאת עם ליין חולצות עם הדפס הספרות 118. הליין מציג את מספר מוקד החירום של משרד העבודה והרווחה הפועל בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה. 

בהודיס מציינים כי מטרת "ליין 118" היא להביא לידיעת הציבור את המוקד הנותן מענה, מידע וסיוע ראשוני לפניות בתחום הרווחה, כולל תלונות על אלימות במשפחה. כלל הרווחים ממכירת החולצות יועברו לפורום העמותות המפעילות מקלטים לנפגעות אלימות. 

את החולצות ניתן יהיה להשיג בחנות המקוונת של Hoodies. 

מחיר החולצה: 30 שקלים.


חולצות 118, רשת HOODIES בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה במאבק נגד אלימות כלפי נשים // צילום: יח"צטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...