אסוס, אתר המשלוחים הפופולארי מבריטניה, חוזר לעבוד עם דואר ישראל. לפני יותר משנתיים, אסוס (ASOS) בחרה לעזוב את דואר ישראל לאחר תלונות רבות על רמת השירות בחברה. אסוס עבדה מאז ועדיין עובדת עם חברת e-post.
חברת דואר ישראל, שבינתיים הקימה מרכז מיון חדשני לחבילות, עשתה מאמצים רבים לחזור לעבוד עם אסוס. מדובר באחד האתרים המצליחים מבחינת הזמנות לישראל. האתר מדורג במקום החמישי בהזמנות לישראל כשעלי אקספרס נמצאת במקום הראשון. לאחר מכן בסדר יורד נמצאים אי ביי, נקסט, אמזון ואסוס, כאמור, במקום החמישי.
בחודשים האחרונים היה לאסוס פיילוט שקט עם דואר ישראל. חבילות רבות הגיעו ללקוחות מאתרי אסוס בבריטניה ובאירופה, וכן נמסר בסניפי הדואר ובנקודות חלוקה. הנושא עלה לאחרונה בקבוצות פייסבוק רבות של אסוס, לאחר שלקוחות שמו לב שהחבילות מגיעות ליחידות הדואר.
בדואר ישראל סרבו להגיב.
משלוחי אסוס התעכבו לפני שהגיעו לישראל
לפני כשבוע, צרכנים דיווחו ברשתות החברתיות על עיכובים במשלוחים של אסוס. מבדיקה שערכנו עלה שמשלוחים מחברת אסוס עוברים דרך ספק חדש בשם ARAMEX שהוחלף לאחרונה במקום חברת PARCEL. חברה זו אחראית על הבאת החבילות לישראל.
עוד עלה שמדובר בחבילות שלא הגיעו לארץ, ונמצאות באחריות חברת ARAMEX. חברת געש הישראלית, היא חברת השילוח שמטפלת בארץ במשלוחים של ארמקס ולאחר מכן החבילות מחולקות על ידי חברת E-POST.
חברת געש מסרה אז בתגובה: "חברת אסוס בחרה לשנות את ספק השירות הבינלאומי שלה לחברת ARAMEX. מעבר לשינוי בספק השירות ARAMEX לא השתנה דבר בתהליך הלוגיסטי, ולאחר בדיקתנו לא נמצאו חבילות מעוכבות. ואולם, בדומה לחברות ה-RETAIL הגדולות כגון: אמזון, עלי אקספרס ואחרים שבוחרות בספק שירות ראשי, עדיין ישנה זליגה קטנה של משלוחים דרך ספקי שירות אחרים. כך גם חברת ASOS בחרה ב-ARAMEX ובחברת געש כספק השירות הראשי שלה בישראל, ועדיין אנו מזהים זליגת משלוחים שמגיעים גם דרך ספקים אחרים. יתכן שהתלונות המופיעות ברשת קשורות בספקי שירות אלו".
מחברת GCX, נציגת ARAMEX בישראל, נמסר: "חברת הבלדרות GCX מייצגת את חברת ARAMEX מעל 10 שנים בבלעדיות ובהצלחה רבה, תוך טיפול במשלוחי החברות המובילות במכירה ברשת לישראל כגון: אמזון, אי ביי, אסוס, אלי אקספרס ועוד אתרים רבים עם KPI של מעל 95%.
באחרונה בוצעו לישראל מספר משלוחי ניסיון כושלים בין AGS לסוכן המכס געש, אשר לא צלחו, ו-GCXנאלצה לסייע בפתרון ללקוחות הזועמים. התנועה של החבילות שאמורה הייתה לעבור באמצעות געש עברה לטיפול דואר ישראל.
לאחר פנייתה של AGS אלינו, חברת GCX חתמה על הסכמי עבודה גם עם חברת AGS, שהיא חברת הבת של ARAMEX בשותפות עם הדואר האוסטרלי, וכעת שני הצדדים מקימים את ההתאמות הטכנולוגיות לצורך תחילת עבודה בהקדם. למען הסר ספק, חברת געש אינה מייצגת את חברתARAMEX".
את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום