שני יזמי טכנולוגיה ישראלים, בעלי רזומה בשוק המקומי, משיקים הבוקר את overtok, המביאה בשורה חדשה בשוק האחראי על אינטרקציה ותקשורת בין גולשים ועסקים קטנים ובינוניים.
הרעיון המרכזי – משתמש המתקשר באמצעות overtok לבית העסק (שיחה קולית, שיחת וידאו, צ’אט) נשאר בתוך האתר במקום שייצא לחייגן הטלפוני המסורתי.
פיתוח התנהגות זו מאפשר למתקשר לחוות חוויה חדשה ולקבל אינפורמציה והצעות ערך רלוונטיות מבית העסק, לפני שהשיחה מתחברת ולאחר שהיא מסתיימת.
overtok מפתחת אלגוריתם שמנתח את תוכן השיחה ומייצר שכבות דאטה חדשות, המבוססות על טכנולוגיות ותשתיות ML ו-AI המפעילות טריגרים עסקיים שמשפרים את יחסי ההמרה ומאפשרים לספק מידע בעל ערך רב לעסקים.
תעשיית החיפוש הלוקאלי בארה”ב ובאירופה כבר מוצאת ענין רב במוצר המתקדם. מנועי חיפוש, מפות, מדריכים מסווגים ומשרדי פרסום דיגיטלי מתעניינים בטכנולוגיה שתסייע להם לנהל פעילות עבור עסקים קטנים ובינוניים, בדמות אתר אינטרנט, אפליקציה, דף עסקי בפייסבוק, דפי נחיתה, קמפיין פרסום ממומן ועוד. באפיקים אלו יוכלו העסקים להשלים פעולות דיגיטליות עם הלקוחות תוך כדי אינטרקציה כגון אפשרות תשלום, תיאום תור, שיתוף קבצים ועוד.

המייסדים כבר חשפו את הגרסה המוקדמת בשני כנסים -SIINDA LOCALCOMM 2018 שנערך בלונדון - שם הציגו את הפתרון החדשני באירוע של תעשיית עסקים קטנים ובינוניים בתחום החיפוש הלוקאלי באירופה. השבוע חזרו המייסדים מ- LSA18 Conference אשר התקיים בשיקגו – שם נערך טקס קצר להצגת החברה, באירוע תעשיית החיפוש והמידע העסקי בארה”ב.
שני המייסדים הם גיא נאור, מנהל המוצר והשיווק והמנכ”ל ברק גלר.
נאור הוא בעל ניסיון רב שנים בזירת הדיגיטל, מייסד אתר משלוחי האוכל mishlohim.co.il שנרכש ע”י קבוצת “זאפ“. שם ניהל במשך 7 שנים מגוון פעילויות שיווקיות ומוצרים אסטרטגיים.
גלר, בעל ניסיון ניהולי בחברות תקשורת וספקי שירות. שימש כמנכ”ל של חברת Call Tracking הגדולה בישראל וניהל פעילות עסקית בחברה מובילה בתחום SMS marketing.
השניים כבר ערכו סבב גיוס הון ראשון. בין המשקיעים נכלל גם נדב שרון, מייסד אתר משלוחי האוכל eat24 בארה”ב, אתר שנרכש ע”י Yelp. שרון משמש כחבר הנהלה ויועץ עסקי לשוק האמריקאי.
סקר מקיף ומוקדם שערכו המייסדים מצביע על שוק פוטנציאלי רחב בארה”ב. ההערכה המוקדמת מצביעה על 30 מליון עסקים, מתוכם 15 מליון זמינים ובעלי נוכחות דיגיטלית. לבדיקת המייסדים, שוק הפרסום בתעשיית ה b2c calls מגלגל כ-80 מיליארד דולר בשנה.
בכנס TechCrunch TLV שמתקיים בתל אביב ב-7 ביוני, ייחשף הפתרון במטרה להכיר פרטנרים רלוונטיים וגופי השקעה.
נאור: “בצענו מהפיכה בתחום. לראשונה בתולדות האינטרנט והתקשורת, הגולש יקיים את השיחה בתוך האתר ויקבל חוויה ויזואלית ומידע רלוונטי בעל ערך רב. לעסקים תהיה היכולת לקבל עוד סוגי שיחות מלקוחות, בזמן אמת, ויכולת להמיר שיחה לעיסקה”.
גלר: “אנחנו נערכים לגיוס נוסף, רחב יותר, כדי להתרחב לשוווקים בינלאומיים ולהמשיך את פיתוח המוצר ואת כלי הדאטה החדשים שלנו”.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו