אילוסטרציה // צילום: דודו גרינשפן

מיזם חדש יתחרה בשופרסל

"תביא תביא" יציע משלוחים בתוך 4 שעות • רבע מהמיזם - בבעלות "החברה המרכזית לייצור משקאות" • "אנחנו מתכוונים להיות מספר שתיים ולתת חוויה אחרת"

שחקנית חדשה בשוק הקמעונאות האינטרנטי: מיזם חדש בענף הקמעונאות והמזון, שבתרגום לעברית שמו יהיה "תביא תביא" (BringBring.com), מנסה לנגוס נתח משמעותי מהשוק באמצעות משלוח חינם שיסופק בתוך ארבע שעות מרגע ההזמנה. זאת, בדומה לשירות משלוחי המזון המהירים של חברת אמזון בארה"ב ובבריטניה. 

המיזם מציע אספקה של מוצרים טריים והוא עושה זאת על ידי שיתוף פעולה עם עשרות מרכולים קטנים ורשתות ברחבי הארץ. עם סיום הרכישה, משויכת ההזמנה באופן אוטומטי לאחד המרכולים שעובדים בשיתוף עם BringBring בהתאם לכמה פרמטרים, כמו מרחק גיאוגרפי למקום המגורים, זמינות הסופר ורמת השירות. 

כך מתאפשר לספק את ההזמנה במהירות של עד ארבע שעות מרגע קליטתה במערכת. המשלוחים יגיעו לבתי הלקוחות ארוזים במיתוג של BringBring, ומוצרי החלב והבשר יגיעו בקירור. מאחורי המיזם עומדים: משה מקסימוב, יזם ותיק בתחום הקמעונאות ומקים "מכולת בשכונה", איש העסקים אופיר שטיינברג, שכיהן בעברו בכמה תפקידים בכירים בתחום הלוגיסטיקה והקמעונאות ואלון זמיר, מבכירי הענף בתחום האסטרטגיה והשיווק שבין תפקידיו הרבים שימש סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה בישראל. 

למיזם גויסו בין היתר "החברה המרכזית למשקאות קלים", יצרנית קוקה קולה בישראל, המחזיקה פחות מרבע ממנו, לצד משקיעים ויזמים נוספים מענף ההיי־טק. לדברי אלון זמיר ואופיר שטיינברג, "השירות זמין כעת מקו הרוחב של נתניה ועד גדרה. בשבועות הקרובים נתרחב גם לקו באר שבע ועד חיפה. בחודשים הקרובים נגיע לכל מקום".

"כיום שופרסל מובילים בתחום האונליין ולפי הערכות הם מהווים 70% מהמכירות. אנחנו מתכוונים להיות מספר שתיים, ולתת חוויית קנייה אחרת", אומרים היזמים.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...