גם זו דרך לנסות לשדרג את המושב שלך במטוס: אישה מבוגרת שקנתה לעצמה מושב רגיל בטיסה של אייר אסייה מקואלה למפור להונג-קונג החליטה לשדרג לעצמה את מקום הטיסה ולעבור לכסאות האדומים של מחלקת העסקים שמרווחים יותר והמרחק ביניהם גדול יותר.
הבעיה, לצערה, שהיא לא שילמה על השדרוג אלא פשוט החליטה לדרוש אותו. אל המקום החדש, שהיה ריק, היא נגשה כבר לפני תחילת הטיסה וניסתה להתעלם מבקשות הדיילים לחזור למקום הרגיל שלה.
בסופו של דבר היא חזרה אל המושבים מאחור אך אחר ההמראה היא חזרה שוב, ניסתה לישון שם כדי להתעלם מבקשות הדיילים ואף שיחקה במכשיר הסלולרי שלה תוך התעלמות מהבקשות והמהומה שנוצרה.
בכל הנוגע לבקשות הדיילים היא השיבה להם כי "אני לא מבינה למה אני צריכה לחזור אחורה". בסופו של דבר אחד הנוסעים, איש עסקים בשם ברוס, התרגז, צעק על הנוסעת החצופה וזו חזרה למקומה המקורי.
"אנשים משלמים תוספת משמעותית עבור הכיסאות האלו. אני משלם עוד 27 לירות שטרלינג כדי לשבת במקום הזה. יש תוספות נוספות על המקומות האלו לפי אורך הטיסה ואנשים משלמים כסף על המקומות האלו. לכן אני לא חושב שאדם באופן אלים ושרירותי בלי לבקש מהדיילים או מהחברה, יכול סתם להתיישב בכסאות האלו ולא מתנהג לפי בקשת הצוות" אמר ברוס.
איש העסקים הוסיף כי "אחרי שהאישה חזרה למקום בגלל הכעס שלי, הדיילים נגשו להודות לי. הם סיפרו שיש להם הרבה פעמים עימותים מהסוג הזה ולא תמיד קל להם להתמודד עם נוסעים חצופים מהסוג הזה".