להגיע אל ראש דף תוצאות החיפוש דרך תיבת השאלות והתשובות
מן הסתם, עד כמה שהתיבה הזאת יכולה להיות שימושית עבורכם כמשתמשים, מה שעוד עשוי לעניין אתכם הוא האופן בו תוכלו אתם לשלב את העסק שלכם בתוך התיבה הזאת, כחלק מפעילות קידום האתרים שאתם מנהלים עבור אתר העסק. פנינו למומחים של מסה מדיה כדי להבין איך להשיג את המטרה הנכספת.
דניאל מסטר, מסביר כי ראשית יהיה עליכם לבנות את דף האינטרנט שאותו אתם רוצים לקדם לתיבה זו, בצורה מאוד מסויימת, שאותה גוגל יודע להבין כדף שאלות ותשובות. יהיה עליכם גם לקדם את הדף ולעשות לו אופטימיזציה מלאה, על מנת שגוגל יוכל להבין שאתם מקור טוב ואיכותי ממנו ניתן לשלוף את התשובות לשאלות שמעלים משתמשי מנוע החיפוש.
בניית הדף בצורה הנכונה, שתסייע לגוגל להבין שמדובר בדף שאלות ותשובות
כדי להגדיל את הסיכויים להשתלבות בתיבת השיח הזאת, כדאי לכתוב את דף האינטרנט באתר שלכם בצורה של שאלות ותשובות, כשלכל שאלה ניתנת תשובה תמציתית ממש מתחת לשאלה המוצגת, ומהתשובה יכול המשתמש ללחוץ על קישור “קרא עוד” למשל, שיוביל אותו לדף אינטרנט נפרד שעוסק כל כולו בנושא השאלה, ונותן עליה תשובה מעמיקה ומקיפה יותר. בדפים אלה, יהיה עליכם להשתמש נכון בביטויי המפתח המתאימים, לשלב תמונות בצורה חכמה ולבצע להן אופטימיזציה, ואם תוכלו לשלב גם סרטון ווידאו שעוסק בנושא, תוכלו עוד יותר להגדיל את הסיכויים להופעתכם באותה תיבה חשובה שמופיעה בראש דף תוצאות החיפוש.
להגיע אל תיבת השאלות והתשובות דרך התמונות באתר
דרך נוספת להגיע לאותה תיבה, היא דווקא דרך התמונה ולא דרך הטקסט באתר שלכם. בתחום של קידום תמונות בגוגל, ישנן מתודולוגיות שלמות שבאמצעותן תוכלו לקדם את התמונות לראש תוצאות חיפוש התמונות של גוגל, ואם התמונה שלכם תגיע באמת למקומות הראשונים בחיפוש זה, גוגל גם תשתמש בה כדי להציג את תמונתכם בתוך תיבת השיח של שאלות ותשובות. השימוש בתמונה אינו רלוונטי לכל שאילתת חיפוש ולכל ביטוי חיפוש, אך כאשר לתמונה יש תפקיד חשוב, כמו למשל בחיפוש אחר מוצרי אופנה וביגוד, עומדת בפניכם האפשרות להגיע לאותה תיבה, גם דרך הטקסט באתר וגם דרך התמונות שלכם.
זה חייב להיות מקצועי, וזה חייב להתבצע בסיוע איש מקצוע
האתגר הגדול ביותר שעומד בפניכם, וזהו אתגר שנכון לכל התחום של קידום אתרים, הוא שכמוכם ישנם עוד שורה של עסקים המתחרים בדיוק על אותו מיקום אטרקטיבי בדף תוצאות החיפוש של גוגל, ולכן אתם רוצים לעשות את הדברים בצורה נכונה ומקצועית, ולהתמיד בתהליך הקידום לאורך זמן. לשם כך, יהיה עליכם לשכור את שירותיו של מומחה קידום אתרים, אם כי ההמלצה היא לעבוד עם משרד פרסום ושיווק באינטרנט, שידע לספק לכם פתרון שלם ומושלם, לרבות כל צרכי הקידום האורגני שלכם וכל צרכי הקידום הממומן, באמצעות שניהם תוכלו בהחלט להביא את העסק שלכם אל ראש דף תוצאות החיפוש וגם אל תיבת השאלות והתשובות של גוגל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו