מקרה חריג התרחש במטוס של חברת בריטיש אירווייס בטיסה מלונדון לדרום אפריקה. המקרה התרחש בסוף החודש שעבר כאשר איש עסקים בריטי, ששילם 1242 ליש"ט (כ-5,800 שקלים) עבור הטיסה הוכרח לשבת במקום קצת מסריח.
"הגעתי למושב שלי וגיליתי שהוא מלא בשתן"' סיפר אנדרו ווילקנסון (39). לאחר שהבחין בכסא המלוכלך' פנה אנדרו לאחת הדיילות במטוס וביקש ממנה למצוא פתרון לבעיה, תגובת הדיילת הגבירה את כעסו של איש העסקים, "קח מגבונים ותנקה בעצמך, יש לי תחושה שהטיסה איתך לא תהיה פשוטה". יש לציין כי הטיסה, לעיר הדרומית קייפטאון - ארכה לא פחות מ-11 שעות.
הנוסע שהוכרח לשבת בכסא בו ככל הנראה הטיל את מימיו נוסע שהיה בטיסה הקודמת, מצא פתרון - הוא הניח תיק פלסטיק על הכסא וכיסה אותו בשמיכה וכך ישב כל הדרך מלונדון לדרום אפריקה.
הנוסע שהוכרח לשבת על הכסא הספוג בשתן סיכם את המקרה ואמר כי, "אני באמת רוצה התנצלות מחברת התעופה, לא הגיוני שיתייחסו כך לנוסע ששילם ממיטב כספו".
בריטיש אירווייז, חברת התעופה הגדולה בבריטניה, הגיבה למקרה והתנצלה. "יצרנו קשר עם הנוסע וביקשנו את סליחתו, כמובן שגם הצענו לו פיצוי", מסר דובר החברה.
הפיצוי שהוצע לנוסע הוא נקודות נוסע מתמיד, 435 פאונד למימוש בטיסות או שדרוג בטיסתו הבאה ליעד.