החיקוי של ג'יין בורדו ב"ארץ נהדרת" (קייט מרלו) מציג את ההרכב כארכיטיפ של היפסטרים. אם לשפוט לפי הקהל שהגיע להופעה של הלהקה באמפי שוני בסוף השבוע - היפסטריות לא היתה שם. נהפוך הוא. הטריו הצעיר הזה - שמורכב מהסולנית דורון טלמון, מתי גלעד על הקונטרבס ואמיר זאבי על הגיטרה האקוסטית - מושך קהל שהוא הכי רחוק מהיפסטריות: משפחות, ילדים, זוגות צעירים, בני 50 פלוס, מכל הבא ליד. נראה שהרכב הפולק החמוד הזה המום עדיין מההצלחה שנפלה עליו, והם הרבו לשתף את הקהל בהתרגשות.
המופע באמפי שוני נועד להשיק את אלבומה השני של הלהקה. לצורך החגיגה הובאו שני אורחים מכובדים: גבע אלון ומאור כהן. אלון ביצע עם הלהקה שיר שלהם ("מעגלים"), שיר שלו ("The Wind Whispers") וקאבר מנצח לשיר "Stand By Me".
כהן ביצע עם הלהקה את אחד הלהיטים הגדולים שלה, "ויסקי", ואז שני שירים של זקני צפת ("רק אל תלכי" ו"שיר השכן") ושיר שלו ("הכי יפה בעולם").
הבחירה בשני האורחים הללו היתה מעניינת, משום שהיא משקפת את שני המרכיבים הכי משמעותיים של הלהקה: מוזיקת הפולק־קאנטרי (שמייצג גבע אלון) עם טקסטים של נונסנס (שמייצג מאור כהן). כשאלון עולה על הבמה, פתאום ברור לי לגמרי למה ג'יין בורדו הצליחו להתנחל ככה בלב המיינסטרים עם מוזיקת הפולק־קאנטרי שלהם בעוד שהוא ודומיו, שעושים מוזיקה מהזן הזה הרבה לפניהם, נשארו נחלתם של חובבי מוזיקה מעטים בישראל. ג'יין בורדו הצליחו לעברת את הפולק שלהם ולהפוך אותו לחמוד, מרענן ונגיש. אלון יוצר שירים א־לה בוב דילן (רבים מהם באנגלית), שנשמעים זרים מאוד לישראליות. טלמון ולהקתה, לעומת זאת, חיברו ללחנים הללו טקסטים משעשעים, בעברית עכשווית, שמספרים סיפורי יומיום ישראליים לגמרי בנונסנסיות אינטליגנטית.
ויש עוד אלמנט שבולט במיוחד בהופעה: האישיות של דורון טלמון. קשה שלא ליפול בקסמה של הבחורה הזאת. הצעירה בת ה־29 עם הקול הייחודי שלה פשוט כובשת. היא מתוקה אמיתית, במובן הטוב של המילה. היא לא מוכרת סקס (בניגוד לזמרות רבות שחושבות שחלק מהצלחתן חייב לבוא לידי ביטוי במחשופי ענק או בלבוש סקסי), היא אינטליגנטית, שנונה, פתוחה מאוד, מתקשרת עם הקהל כאילו היא בטקס סיום בית ספר, יש לה קול נפלא (מסוג הקולות שבתוכניות הריאליטי המוזיקליות היו מצמידים לו אינספור כתרים) אבל היא לא משתמשת בו כדי "לרגש", ובראש ובראשונה: היא יוצרת מוכשרת שגם כותבת את מרבית השירים שהלהקה מבצעת. כשטלמון עומדת לקראת סוף המופע על הבמה וסביבה שמונה מוזיקאים גברים (שני חברי ההרכב, כהן ואלון, מתופף שהתווסף למופע ושלושת חברי הרכב קאנטרי שניגנו בחלק מהמופע), אי אפשר שלא לחשוב מתי היתה הפעם האחרונה שבה היתה פה להקה עם סולנית אישה כל כך דומיננטית ומוכשרת.