תמיד אותו חלום, מרי לו //

אני, עצמי ואנוכי

HOT ,#It girls בידור ישראלי, 22:30

"כשאני רואה משהו שאני אוהבת, אני חייבת אותו בארון שלי, אני מרגישה שהארון שלי לא שלם. זה נורא, זה נורא". #קטסטרופה.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

ברוכים הבאים ליקום האיט־גירלז - המקום שבו השמש לעולם אינה שוקעת, הארונות לעולם לא מתמלאים, הארנק לעולם לא מתרוקן, והבידור לעולם אינו מצחיק. ארבע גיבורות הדוקו־ריאליטי (מתי, מתי יועמד למשפט הוגה ההכלאה האיומה הזו?) של הוט הן הבחורות הכי נכונות בסביבה (תגדירו "סביבה") המצוידות בכל מה שצריך כדי לבלוט: ביקיני ואינסטוש. כישורים? כישרון? זפזפו למקום אחר. כאן מתמקדים בעיקר: שפתי ברווז.

האיט־גירלז היא תופעה שהיתה מוכרחה להגיע בסוף לטלוויזיה. אחרי הכל, נשים ונערות מחפצנות את עצמן כל יום, כל היום, ומה שהן לא עושות בעצמן עושים עבורן מפרסמים שיפשיטו כל בחורה תמורת כמה אזכורים בטוויטר ובפייס. ארבע גיבורות הסידרה נראות כמו אחיותיהן לערוץ ולז'אנר: כמו כוכבות "TLV" ו"חלומות מפלסטיק" לפניהן, עיקר פועלן הוא להדס על עקבים מטורפים ללוקיישן הבא שקבעה ההפקה. החלום הוא תמיד אותו חלום, מרי לו.

והחלום הוא איזה שטיח אדום, איזו חלטורה קבועה, איזו פינה בגיא פינס. החידוש: כאן המוצר הוא אתר האופנה שמקימות "הבנות הנכונות", והשאלה הראשונה שנשאלת היא מה קדם למה: אתר האופנה או הסידרה הסמי־תיעודית שמסקרת את פועלו של האתר, ובעצם מי משלם למי על מה (כמות הפרסומות לחברות ולאנשי מקצוע פרטיים מדהימה באופן מיוחד. לא "וואו", יותר "וואט?!")

כדי לא להעמיק יתר על המידה, נתרכז בפאן. "איט גירלז" מפגישה בין דנה זרמון, הוגת האתר היפה, המכהנת גם כבת העשירים (ע"ע: דירה ברוטשילד) לבין קים הדוגמנית המכהנת כצלע החפרנית־פרפקציוניסטית. "קים עם עצמה כקים היא... מאוד רשמית... תמיד היא קשוחה ורצינית", מתארת קים את קים. השלישית להצטרף לאתר העולה היא אדל, פליטת ריאליטי וניצולת גוצ'י מפורסמת. אדל, בית מקדש מהלך למותגים, מכהנת כזרוע שמחת החיים של ההפקה (שם קוד ל"לא מבריקה"), ואחרונה בספר הטייפ קאסט היא אבישג, הבייב הספורטיבית. חבר'ה, יש לנו ספייס גירלז ישראלית! מנגו יכולות ללכת לעזאזל!

אין שום דבר רע בפאן קליל לחופש הגדול, ו"איט גירלז" בהחלט עומדת בתנאי המכרז של "פלסטיק פוטוגני שטחי ומבוים" שיהפנט למסך את כל אלו שיולי תמיד מפתיע אותם לרעה (כן, חם). לרוע המזל, הסידרה לא מסתפקת בלהיות בידור טיפשי ומענג, ובנקודה הזו היא הופכת להיות מזיקה. כשהדוגמנית השדופה קים מדמיינת צלוליטיס על רגליה, היא גורמת לכל צופה, בכל גיל, לשנוא את עצמה ולרוץ למקרר הקרוב למרתון פחמימות. כשאדל הולכת לשיעור ריקוד ומסיקה מייד שהיא בטטה ("אני לא אוהבת את המראות שלכם. המראות שלכם משמינות"), מבינה כל צופה הלומת חופש גדול מהו סטנדרט הרזון המצופה ממנה בעולם "הבנות הנכונות". משהו שנע על הציר שבין לא בריא לבין חולני. מוטיב השומן הדמיוני הוא מוטיב מרכזי בסידרה.

אם לא די בכך, המיקוד בעולם האופנה הופך כל אחת מהגיבורות לדוגמנית לעת מצוא התוצאה היא הפקת אופנה מתמשכת, עתירת סטיילינג, גלאמור ושיק, אך נטולת נשמה. קשה שלא להבחין בחסרונן של כמה נפקדות מהסט המפואר. אמהות, אחיות, חברות - כל אלו לא הופיעו בפרקי הבכורה. היחידים שהזדמנו לפריים הם אבא של דנה (אילון זרמון בתפקיד: מותג), והחבר של אדל (בתפקיד: אקססוריז). כל השאר מיותרים. החיים הם אני, אנוכי ואינסטוש, וכל השאר שילכו לעשות שפתי ברווז במקום אחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...