"זגורי אימפריה". סיפור ישראלי אותנטי // "זגורי אימפריה". סיפור ישראלי אותנטי

זגורי אימפריה: צבע דרום

זגורי אימפריה, HOT 3 20:15

שלושה דייטים בשבוע עם משפחת זגורי זה כבר לא סטוץ, זה רומן רציני. הדרמה הכמעט יומית של HOT צוברת תאוצה ומגיעה למחצית הדרך כשאוויר בריאותיה. מה שנראה בהתחלה כמו מיש־מש של סצנות ילדות, מתגבש לכלל סיפור ישראלי אותנטי בניחוח פלאפל. הקולות שמביא מאור זגורי מבאר שבע, כולל קולות צבע אדום, היירוטים והנפילות, הם בבחינת התבוננות חדשה עבור רוב הצופים, המורגלים לצרוך את המצב הביטחוני בעיקר באמצעות החדשות. הגיע הזמן שהמציאות הישראלית המורכבת תחלחל גם לדרמה. אפילו לדרמה קומית.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

"זגורי אימפריה" היא סידרה מתעתעת. לרגעים היא נדמית כמו עוד פרודיה על משפחות מזרחיות, וברגעים אחרים היא מתנהגת נפלא. כשהיא מנגנת את השפה המדויקת ורגישה לניואנסים ("קללות חיבה"), מדובר במשפחה הכי חמה בדרום. היריבות בין האחים, הקרע בין ההורים, הכסף שאין וכולם רוצים - כל החומרים כבר שם, ומאור זגורי יודע לרקוח מהם עלילה מותחת שהחלה בסוף, ומתגלגלת עכשיו לנקודת ההתחלה. הבעיות הקשות מתגלות במחלקת המשחק. פערים אדירים בין חברי הקאסט יוצרים תחושה לא נוחה.

לצד הבחור האנונימי משה איבגי, הנכנס לדמות הקבועה שלו, מככב עוז זהבי. זהבי מתגלה (שוב) כשחקן, ומצליח לשדר אמינות כאביאל, הבן הלבן של המשפחה. נחמד לגלות שהחיים כמותג לא פגעו בערימות הכישרון. גם חן אמסלם (אבישג שוגי, העצבנית בנשים) ויערה פלציג ("מיונז") מכניסות נפח לדמויות שלהן. מי שעושים עבודה פחות מרשימה הם נינט, המטיבה לגלם את נינט, והשחקנים המנוסים שרה פון שוורצה וקובי מימון, הראשונה עם מבטא מתאמץ והשני עם אותן מניירות אהבל מוכרות. משפחות מושלמות יש רק בחנויות צעצועים. חרף הפגמים, הזגורים הם כרגע המשפחה שהכי מומלץ להיצמד אליה ביום העצמאות. אתם יודעים כמה חומוס יהיה שם?

*   *   *

דרושה הדחה

האח הגדול חוזר, ערוץ 2

 אם אתם צופים בערוץ 2 בוודאי יצא לכם להיתקל באחד מאותם פרומואים משונים המבשרים על שובו של "האח הגדול". העונה השישית בפתח, ומחלקת הפרומו של קשת הצליחה לרקוח סידרת סרטונים איומה, שאינה מצדיקה אפילו חצי מההשקעה הכספית אשר עמדה מאחוריה. מה יש שם? שלל דמויות ממלמלות הברות ("אר","בה") המצטברות לכלל מילים, המרכיבות משפט שלם שהוא - תחזיקו חזק! - "ארבעה עשר לחמישי". כשהמידע נקלט, הדמויות חוזרות עליו בקצב מהיר ובצעקות. תגבירו את הווליום שלא תפספסו.

תאריך העלייה לשידור של הריאליטי הוא העוגן שעליו נתלה הפרומו. האם זה הקלף החזק, רגע - היחיד - שקשת מוכרת להמונים? נראה כך. הסרטונים לא חושפים דבר על דיירי הבית, על המתחם או על הצפוי בעונה החדשה. סתם מבקשים מאיתנו לשריין את התאריך, שלא ניתקע מחוץ לבית בערב הגורלי של ה"קיק אוף", כמו שאוהבים לקרוא לזה אצלנו בישראל. קשה להתעלם מהעובדה שלא מדובר בתאריך אייקוני (העונה הרביעית עלתה ב־1.1 והחמישית ב־5.5. מישהו שכח להתעדכן?). ההחמצה גדולה כשמדובר בתוכנית דגל של זכיינית, המושכת אליה באופן מסורתי תשומת לב חיובית. עבור המכורים, די במצלמת העין ובנעימה המוכרת כדי לגרום לעור להתברווז קלות. שחררו אותנו מהפרומואים, נבוא בכל תאריך.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...