מוצר חדש ב"פיצה האט”: "יין עגבניות”, המיוצר מעגבניות בשלות ועסיסיות ומתובל בבזיליקום טבעי. היין יהיה זמין לזמן מוגבל בלבד, ורק בסניפי הרשת בארה"ב. היין נוצר משיתוף פעולה של החברה עם יקב "ארווין'ס ג'אסט ביונד פרדייס" מקנזס.
לפי הודעת החברה, היין מציע "תערובת ארומטית של עשבי תיבול טריים ותבלינים, עם נגיעות עגבניות בשלות בשמש ורמז עדין של אלון קלוי". כמו כן, טוענת החברה כי היין "משמר את תמצית הטעמים המאפיינים של פיצה האט בכל לגימה", וטוענת שהוא "מזכיר בסיס פיצה אפוי להפליא".
כל בקבוק של יין העגבניות מפיצה האט עולה 25 דולר (כ-93.5 שקל), עם מינימום רכישה של שני בקבוקים. קונים יכולים לרכוש סט מתנה במהדורה מוגבלת תמורת 60 דולר (כ-225 שקל). הסט כולל בקבוק יין עגבניות, שתי כוסות יין ממותגות של פיצה האט ופותחן יין תואם, ארוזים בקופסת מתנה "יוקרתית" שנראית כמו קופסת פיצה.
פיצה האט משווקת את היין כהשלמה לחבילת הטריפל-טריט (“ממתק משולש") שהיא מציעה בארה"ב בעונת החגים – שתי פיצות בינוניות עם תוספת אחת, מקלות לחם וקינוח לבחירה, ארוזים בקופסה בעיצוב חגיגי תמורת 19.99 דולר (כ-75 שקלים).
"כמותג פורץ דרך בתחומים רבים בתעשייה, לקחנו שילוב אהוב וקלאסי של פיצה ויין אדום והפכנו אותו על ראשו, במטרה לעורר סקרנות וליצור מסיבת פיצה חגיגית יותר זכירה", הסבירה אליז סלייטון, מנהלת השיווק של החברה.
מסעות השיווק הוויראליים והמושקעים של פיצה האט מוכרים כשם דבר בתעשיית השיווק: בשנת 2001, שלחה הרשת פיצה לתחנת החלל הבינלאומית, במהלך שעלה כמיליון דולר. בשנת 2008, שינתה החברה את שמה ב-1 באפריל ל"פסטה האט", תעלול שנתן השראה למערכון בכיכובו של ראיין גוסלינג בסאטרדיי נייט לייב.
מקורות: דיילי מייל, ניו-יורק פוסט ו-Delish.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו