הלבשה תחתונה צרפתית, עם הסאטן הרך והתחרה העדינה, היא התגלמות החושניות המתוחכמת. נראה שהבירה הצרפתית היא המקום היחיד בעולם שניתן למצוא בו חנות הלבשה תחתונה בכל פינת רחוב. ובכל חנות כל בו בבירה הצרפתית מוקדשת קומה שלמה לקטגוריה הזאת. והעושר שם לא ייאמן; דגמים, צבעים, מרקמים, עולם שלם לצלול לתוכו. בסיוע ChatGPT, גילינו מה הם 5 מותגי הלינז'רי הפופולאריים ביותר בבירה הצרפתית:
Chantelle: חושניות ושיק צרפתי מאז 1876
כבר 147 שנה ששאנטל מציעים לנשים דגמי איכות רומנטיים. המותג נודע כחלוץ שהעז להשתחרר מאילוצי המחוך והציג לעולם בדים אלסטיים נוחים. עם מחויבות לאיכות והכלה, שאנטל מציעים מגוון רחב של סגנונות ומידות לכל אישה. החל מקאפ A ועד קאפ I, יש סקאלת מידות רחבה. זה נכון גם לסגנונות הנעים מחזיות מחזיות שבקושי שם ועד כיסוי ותמיכה מלאה. המפתח – שילוב של אלגנטיות עם אדג' אופנתי.
Eres: "שאנל של בגדי הים"
Eres הוא מותג פורץ דרך. עם ייסודו ב-1968, הוא חולל מהפכה בבגדי הים עם הבחירה להתמקד בגזרות זורמות וחובקות גוף ללא ריפודים מוגזמים ופלסטיקים סמויים לא נוחים. לא עוד חזה מחודד וזקוף באופן בלתי הגיוני ומותניים צרים באופן מעוות. היום, באופן טבעי, Eres הוא מאסטר בבגדי ים (המותג מכונה 'שאנל של בגדי הים') והלבשה תחתונה איכותית. האסתטיקה וינטג'ית והעיצובים האווריריים מרגישים כמו עור שני. המותג אינו מתפשר על תמיכה או סגנון, ועושה שימוש בטקסטיל משובח ביותר. הלבשה תחתונה המשקפת את תמצית האלגנטיות הצרפתית.
Etam: מעל 100 שנים ובכל פינת רחוב
המותג שנוסד ב-1916 והחל את דרכו כיצרן גרביים וגרביונים, הוא היום אחד ממותגי ההלבשה התחתונה הפופולאריים בקרב פריזאיות ותיירות כאחד. קשה לפספס סניף Etam בפריז. שווה להיכנס וליהנות מהיצע רחב, שיק צרפתי ותמחור נוח. למרות הקפדה על גזרות נוחות, המותג מצטיין בחושניות וקוקטיות. צבעי פסטל כמו ורוד בייבי, צהוב לימון, תכלת שמיים ולילך נראים פה הרבה. חזיות כותנה סקסיות ובגדי גוף שקפקפים הם עמודי התווך של המותג והם מצטרפים לפיג'מות סאטן, חלוקים חמימים ונעלי בית קלילות. ב-2020 הושק ליין חזיות לאחר כריתת שד שהוכיח את מחויבותו של Etam לתמוך בנשים בכל נקודה שהן עשויות למצוא עצמן בחייהן. ועם יותר ממאה שנים של ניסיון ביצירת אופנה אינטימיות עבור האישה המודרנית, אין זה פלא שלמותג Etam יש קהל מסור.
Simone Pérèle: בודקים חזיות על נשים צרפתיות
כבר 75 שנה שהמותג הקרוע על שם המייסדת שלו, ממוקם בחזית תעשיית ההלבשה התחתונה הצרפתית. , סימון פרל שהייתה בעלת הכשרה כיוצרת מחוכים, הכירה והבינה מצוין את הגוף הנשי. זה הוביל אותה לבדוק דגמי חזיות חדשות שעיצבה על נשים צרפתיות מכל הגזרות והמידות כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר. הפרקטיקה הזאת נמשכת עד היום. לכל קולקציה לוקח יותר משנה להגיע למימוש, אבל אם החזיה לא עושה עבודה טובה מסיבה כלשהי? הנסיינית תדע זאת קודם. בשנות ה-60 המותג היה הראשון שהציג חזיית לייקרה גמישה ונוחה. אין בהכרח הצטמצמות לגווני לינז'רי מסורתיים. הצבעים - אדום יין, ירוק יער, צהוב מנגו, כחול רויאל – עזים ומפתיעים. הדגמים תוססים ולעתים עם נופך תקופתי. סלוגנים בקמפיינים פרסומיים כמו: 'אישה עצמאית קונה הלבשה תחתונה כדי לרצות את עצמה לפני ופחות כדי להיות חושנית בעיני אחרים', לוכדות במדויק רוח המותג. מחויבותה של סימון פרל למצוינות ממשיכה היום תחת ניהול נכדיה.
Princesse tam.tam: לנשים שרוצות לפני הכול למצוא חן בעיני עצמן
Princesse tam.tam נוסד ב-1985 על ידי האחיות לומיה ושאמא הירידג'י, בנות למשפחת סוחרי בדים מהודו. שמו הוא מחווה גלויה לג'וזפין בייקר, שכן הוא קרוי על שם אחד מסרטיה הנודעים של הזמרת והרקדנית האמריקאית שפעלה בעיקר בצרפת, Princesse Tam Tam מ-1935. בסרט בו היא הופיעה בבגדים תחתונים חמודים. הנקודה – נוחות המאפשרת תנועה חופשית ועמידה במשימת המותג 'להביא שמחה לחיי כל אישה'. הקולקציות מציעות דגמים פשוטים אך אלגנטיים לשימוש יומיומי, כולל בגדי גוף, פיג'מות וביגוד כושר. הסגנון קליל, צעיר ובלתי מתאמץ. קלילות היא מילת מפתח פה. הרבה חזיות משולשים, תחתוני חוטיני, בגדי גוף שקפקפים, גופיות נוחות דקות, וכד'. יש גם קרדיגנים ביתיים, פיג'מות פלנל, ובגדי ים בצבעי בסיס ללא עומסי תוספות ואפליקציות. שיק צרפתי אמרנו.