נתב"ג (אילוסטרציה). צילום: יהושע יוסף

החל מ-39 דולר לכיוון: חברת התעופה הישראלית הודיעה על הוספת טיסות

חברת התעופה אייר חיפה, שפועלת מנתב"ג בשלב זה, הודיעה על הפעלת שש טיסות יומיות בקו תל אביב-לרנקה • החברה מתכננת להתחיל את פעילותה מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה החל מ-1 בדצמבר, בכפוף למצב הביטחוני

[object Object]

רק לפני כשבועיים, התחילה חברת התעופה הישראלית החדשה, אייר חיפה, להפעיל טיסות בינלאומיות. הטיסות הבינלאומיות של אייר חיפה מבוצעות בשלב זה מנתב"ג וללרנקה בלבד וכעת, בעקבות ביטולי החברות הזרות, באייר חיפה מודיעים על הפעלת שש טיסות יומיות בקו תל אביב-לרנקה.

בהודעת החברה נכתב כי החברה תעבה את פעילותה במהלך חודש נובמבר בקו ללרנקה ותפעיל עד שש טיסות ביום. המחירים באתר מתחילים מ-39 דולרים לכיוון, לכרטיס בסיסי, מחירי הלוך וחזור מתחילים מ-98 דולרים לאדם, לכרטיס בסיסי.

מטוס של חברת "אייר חיפה", צילום: יחסי ציבור

טיסות ללרנקה מאפשרות לישראלים רבים להמשיך ממנה ליעדי המשך באמצעות חברות זרות שלא טסות כרגע לישראל. ישראלים רבים טסים ליעדים רחוקים עם עצירות בנמלי תעופה קרובים יחסית כמו אתונה, דובאי, אבו דאבי וכאמור, לרנקה.

מתי יתחילו הטיסות מחיפה?

בהמשך לסגירת המרחב האווירי בצפון, החברה מתכננת להתחיל את פעילותה מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה החל מ-1 בדצמבר, בכפוף להערכת המצב הביטחוני והאישורים המתאימים. עם זאת, ייתכנו דחיות נוספות בהפעלת הטיסות מחיפה וזאת בהתאם למצב הביטחוני.

אייר חיפה, צילום: יח"צ

מאייר חיפה נמסר: "אנו מצפים בקוצר רוח להתחיל את פעילות החברה מנמל התעופה בחיפה. עד שזה יתאפשר, ננצל את האפשרות לפעול מנתב״ג ועל רקע ביטולי הטיסות של החברות הזרות, נציע מגוון תדירויות בכל יום לקפריסין, שיאפשרו לציבור הנוסעים הישראלי דווקא בתקופה זו ליהנות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...