מלון נבל דוד במועצה האזורית עמק הירדן. צילום: אסף פינצ'וק

פרסום ראשון: אחד המלונות המפוארים בישראל נסגר זמנית בגלל המלחמה

באביב האחרון נפתח מלון נבל דוד במועצה האזורית עמק הירדן, בהשקעה של יותר מ-300 מיליון שקלים - אך כעת הוא נסגר זמנית בעקבות המלחמה • "פשוט נשברנו, לא יכולנו להחזיק את המלון ברמה הכלכלית"

[object Object]

לפני כמה חודשים, בזמן המלחמה ולאחר בנייה שנמשכה שנים, נפתח אחד המלונות המדוברים והיפים בישראל – מלון נבל דוד במועצה האזורית עמק הירדן. המלון, שצופה לכנרת, נפתח בהשקעה של יותר מ-300 מיליון שקלים וכעת, הם מודיעים על סגירה זמנית בעקבות המלחמה.

בשיחה עם איתי אשל, מנהל התפעול של רשת מלונות נבל דוד, הוא מספר: "המלון נפתח באפריל, בערב פסח ונסגר לפני כמה ימים בעקבות המלחמה. המלון נבנה ביותר מ-300 מיליון שקל והשקענו הון בהכשרת הצוות, הבנייה שלו מאפס והעסקנו יותר מ-200 עובדים. משכנו את המלון ביולי ואוגוסט בתפוסות של 55 עד 60 אחוז, אבל באוקטובר פשוט נשברנו, לא יכולנו להחזיק את המלון ברמה הכלכלית, הפסדנו הרבה כסף. קיבלנו החלטה לסגור את המלון כי לא ראינו היתכנות כלכלית להפעיל אותו. מצד שני, אנחנו עדיין משלמים לבנק, משלמים ארנונה, חשמל, משלמים לשלד של הצוות שחייב להישאר שם, משלמים לספקים ואין אור בקצה המנהרה".

"לא נוכל לפתוח את המלון עד שתיירים יחזרו לשם, ישראלים ותיירים זרים", צילום: אסף פינצ'וק
מלון נבל דוד, צילום: אסף פינצ'וק

אשל מוסיף כי, "לא נוכל לפתוח את המלון עד שתיירים יחזרו לשם, ישראלים ותיירים זרים. אני לא יכול לדבר בשם אחרים, אבל אני יודע שיש עוד לא מעט עסקים באותו המצב. אנחנו מאוד מושפעים מהמלחמה, אבל המדינה לא מפצה אותנו כי אנחנו נמצאים במועצה האזורית עמק הירדן ולפי מה שהם אומרים, אנחנו לא מושפעים. בכל מקרה, אנחנו מסתכלים קדימה, אנחנו אופטימיים, אנחנו מקווים שיתארחו תיירים מכל העולם במלון הזה, הסגירה היא זמנית כמובן".

במלון פנו למשרד התיירות וביקשו לארח מפונים, אך המלון כאמור נפתח רק בחודש אפריל, כשרוב המפונים כבר התארחו במלונות שונים ברחבי הארץ ורבים מהם לא מעוניינים להתארח במלונות בצפון וזאת בשל המלחמה שמתנהלת באזור בתקופה האחרונה. כאמור, בעקבות המצב הוחלט לסגור את המלון באופן זמני, עד לחזרת התיירים הישראלים והזרים, ונכון לעכשיו, אין אפשרות להתארח במלון שהיה אחד המלונות הישראלים המדוברים באביב האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...