שלוש חברות הודיעו: מאריכים את ביטולי הטיסות לישראל

חברות תעופה נוספות האריכו את הביטולים לישראל וממנה • זאת למרות שהאיחוד האירופי ביטל את ההמלצה שלא להיכנס לשטח האווירי של המדינה

נתב"ג. צילום: יוסי זליגר

חברות תעופה זרות רבות ממשיכות לבטל את הטיסות לישראל, למרות הסרת ההמלצה של האיחוד האירופאי שלא לטוס בשמי ישראל.

הארכת ביטולי הטיסות החלה בשבוע שעבר, כפי שפרסמנו כאן בישראל היום בפרסום ראשון, כאשר וויז אייר ביטלה את הטיסות לישראל עד השנה הבאה. כעת, שלוש חברות נוספות מאריכות את ביטולי הטיסות לארץ.

מאריכים את הביטול. לוט, צילום: משה שי

חברת התעופה הפולנית לוט הודיעה כי כל הטיסות לישראל וממנה מבוטלות עד 12 בנובמבר, חברת התעופה היוונית אג'יאן מבטלת את כל הטיסות עד 6 בנובמבר וחברת התעופה הלטבית אייר באלטיק הודיעה שתבטל את כל הטיסות לישראל עד 30 בנובמבר.

קבוצת לופטהנזה תמשיך לבטל?

קבוצת התעופה שכוללת חמש חברות תעופה משמעותיות, לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס, ביטלה את כל הטיסות לישראל וממנה עד 31 באוקטובר.

עם זאת, כשנכנסים לאתר של לופטהנזה מוצאים כי החברה לא מוכרת טיסות לישראל עד 10 בנובמבר. נכון לעכשיו עדיין לא יצאה הודעה רשמית בעניין הארכת הביטולים של הקבוצה, שנחשבת לאחת המשמעותיות והמשפיעות בעולם התעופה.

יחזרו רק בשנה הבאה. דלתא, צילום: אי.פי

כזכור, חברות נוספות האריכו לאחרונה את ביטולי הטיסות לישראל ובהן איבריה אקספרס, ITA וחברות תעופה נוספות מאירופה ולצדן חברת התעופה דלתא האמריקנית שביטלה עד האביב בשנה הבאה, כמו גם אמריקן איירליינס. יונייטד האמריקנית לא נוקבת בתאריך, אך ביטלה עד להודעה חדשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר