לוח טיסות בנתב"ג. צילום: איי.פי.

חמש חברות תעופה מודיעות: ביטולי הטיסות לישראל נמשכים

קבוצת לופטהנזה מאריכה את תוקף ביטול הטיסות שלה, כאשר הקבוצה כוללת את חברות התעופה סוויס, לופטהנזה, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס • ההודעה על ביטול הטיסות מגיעה לאחר חזרת הקבוצה לארץ וההודעה על הרחבת פעילותה בישראל

[object Object]

קבוצת לופטהנזה מאריכה היום (חמישי) את תוקף ביטול הטיסות שלה, עד 24 בספטמבר. הקבוצה כוללת את חברות התעופה סוויס, לופטהנזה, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס.

ההודעה על ביטול הטיסות מגיעה לאחר חזרת הקבוצה לארץ וההודעה על הרחבת פעילותה בישראל. כעת, החברה מבטלת את הטיסות שלה מישראל ולישראל, לצד השעיית הטיסות גם לביירות עד 26 בספטמבר.

מטוס לופטהנזה, צילום: יחסי ציבור

כידוע, קבוצת לופטהנזה מפעילה בשגרה כ-60 טיסות בשבוע לישראל וממנה, כך שכל הודעה כזאת על הארכת תוקף הביטולים משפיעה על ישראלים רבים.

דובר קבוצת לופטהנזה מסר: "בעקבות הערכת מצב, קבוצת לופטהנזה מעדכנת מחדש את לוח הטיסות שלה במזרח התיכון. ביטולי הטיסות לתל אביב וטהרן יימשכו עד 24 בספטמבר (כולל). הטיסות לביירות יושעו עד 26 בספטמבר (כולל). לופטהנזה מציעה לנוסעים אשר מושפעים מהביטולים בישראל אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או הזמנה מחדש. קבוצת לופטהנזה מצרה על אי הנוחות שנגרמת ללקוחותיה בעקבות המצב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...