אולם הנחיתות. טרמינל 3 בנתב"ג. צילום: יהושע יוסף

חברות תעופה מבטלות – ישראלים רבים נותרו מבולבלים

מבצע פיצוץ הביפרים בלבנון הביא מספר חברות תעופה זרות לבטל את הפעילות שלהן בישראל • הנוסעים, כרגיל, משלמים את המחיר: "המצב הזה מאוד מבלבל, קשה לדעת מה צריך לעשות ואיך לפעול" • כל העדכונים

[object Object]

מבצע פיצוץ הביפרים בלבנון גרם לכמה חברות תעופה אירופאיות לבטל טיסות. עד כה, שבע חברות תעופה הודיעו על ביטול טיסות לישראל, כאשר חמש מתוכן שייכות לאותה קבוצה ושתיים אחרות שייכות גם כן לאותה קבוצה.

חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס הודיעה על ביטול טיסותיה לישראל היום וקצת אחריה, גם טראנסאוויה צרפת הודיעה על ביטול הטיסה היום. נוסעים שהיו אמורים לטוס עם החברה מחר, קיבלו גם כן הודעות ביטול. נכון לעכשיו, לא ברור מה יהיה בהמשך והאם הן יחזרו בימים הקרובים. בחברות התעופה צפויים לעדכן במהלך היום.

כאוס אווירי, צילום: משה שי

חברות תעופה נוספות שביטלו הן כל החברות בקבוצת לופטהנזה, הכוללת את לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגס. מדובר בקבוצת התעופה הגדולה באירופה שחזרה לישראל רק לפני כשבועיים. החברה מפעילה עשרות טיסות בשבוע בשגרה, ורק לפני כמה ימים הודיעה על הרחבת הפעילות בישראל.

בשיחות עם ישראלים רבים שאמורים לטוס בימים הקרובים, הם סיפרו על בלבול: "אני אמורה לטוס ביום ראשון, הטיסה שלי עוד לא בוטלה ואני לא יודעת אם לרכוש כרטיס בחברה אחרת או לחכות להודעת ביטול, המצב הזה מאוד מבלבל וקשה לדעת מה צריך לעשות ואיך לפעול", מספרת אורי.

יש לא מעט ישראלים שאמורים היו לחזור לישראל עם חברות התעופה שביטלו טיסות וכעת מנסים למצוא פתרונות עם טיסות חלופיות. בשלב זה, עדיין לא ברור האם חברות תעופה נוספות יצטרפו לשבע החברות שביטלו את טיסותיהן בשעות האחרונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...