אכזבה לישראלים: ענקית התעופה הודיעה שלא תחזור בקרוב לישראל

חברת ריינאייר האריכה את תוקף הביטולים של כל טיסותיה מישראל ולישראל עד 26 באוקטובר • בהצהרה הרשמית שפרסמה החברה נכתב: "ריינאייר נאלצה לבטל טיסות עקב מגבלות תפעול שאינן בשליטתנו"

לוח טיסות בנתב"ג. צילום: איי.פי.

חברת ריינאייר האריכה הבוקר (חמישי) את תוקף הביטולים של כל טיסותיה מישראל ולישראל עד 26 באוקטובר, כך לפי הודעה שפרסמה החברה באתר האינטרנט הרשמי שלה. 

בהצהרה הרשמית נכתב: "למרבה הצער, ריינאייר נאלצה לבטל טיסות מנמל התעופה של תל אביב ואליו (החל מיום שלישי 6 באוגוסט עד יום שבת 26 באוקטובר) עקב מגבלות תפעול שאינן בשליטתנו. הנוסעים המושפעים יקבלו הודעה על האפשרויות שלהם באמצעות דואר אלקטרוני ו-SMS".

מטוס ריינאייר, צילום: אי.פי.איי.

ענקית התעופה האירית האריכה את תוקף הביטולים של טיסותיה כבר מספר פעמים בחודש האחרון. ריינאייר היא אחת מחברות התעופה המשמעותיות ביותר עבור נוסעים מישראל וביטול הטיסות שלה עלול להשפיע על רבים. 

כזכור, למרות שחברת התעופה ממשיכה לבטל את טיסותיה מישראל ולישראל, לאחרונה החברה פתחה מכירה ל-16 יעדים חדשים מישראל, כולל בולוניה, בריסל, רומא, באדן באדן, קרקוב, מרסיי, ממינגן, נאפולי, פוזנן, ורשה, וינה, טורינו, סופיה, ונציה, וילנה וסלוניקי. הטיסות ליעדים החדשים צפויות להתחיל מסוף חודש אוקטובר, אם לא יחולו שינויים נוספים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר