אחרי הטיסות שבוטלו: החברות שהודיעו על החזרה לישראל

סגירת המרחב האווירי מעל מרכז הארץ הובילה לגל ביטולים משמעותי של חברות תעופה זרות, אך רבות מהן הודיעו תוך זמן קצר שהן חוזרות לישראל • הרשימה המעודכנת של חברות התעופה הפועלות בנתב"ג

תמונת המצב בנתב"ג . צילום: קוקו

סגירת המרחב האווירי מעל מרכז הארץ הובילה לגל ביטולים משמעותי מאוד של חברות תעופה זרות, אך רבות מהן הודיעו תוך זמן קצר שהן חוזרות לישראל, כשחלקן הגדול אף הספיקו להפעיל טיסות לישראל תוך פחות מיממה.

ענקית הלואוקוסט וויז אייר חזרה לישראל היום (שני) בשעות הבוקר המוקדמות עם טיסות שהמריאו מבודפשט ובוקרשט ולאחר מכן טיסות שהמריאו מיעדים נוספים. יחד איתה, המשיכה פליי דובאי לטוס לישראל וכך גם חברת התעופה אתיחאד מאיחוד האמירויות.

ענקית הלואוקוסט וויז אייר חזרה לישראל, צילום: משה שי

בולגריה אייר חזרה גם היא כעבור יום אחד עם שתי טיסות ליעדי בולגריה. גוליב אייר וקורנדון יורופ חזרו גם הן לישראל.

אתיופיאן איירליינס הייתה הראשונה לחזור וכבר בלילה שבין ראשון לשני הפעילה טיסה מאדיס אבבה לישראל. שתי חברות שחזרו גם כן מהר מאוד הן בלו בירד וטוס איירווייז שנמצאות בבעלות ישראלית אך רשומות כחברות מיוון וקפריסין בהגדרה.

מי שלא ביטלה את הטיסה היומית שלה לישראל גם ביום ראשון היא אייר אירופה הספרדית, שחזרה רק לאחרונה לארץ והמשיכה גם היום בהפעלת הטיסות הישירות בקו מדריד-תל אביב.

אתיופיאן איירליינס הייתה חברת התעופה הראשונה שחזרה, צילום: GettyImages

מי שצפויות לחזור מחר, הן אייר פראנס ואג'יאן היוונית וביום רביעי צפויה לחזור לישראל גם בריטיש איירווייז, אם לא יהיו שינויים.

במקביל, איבריה הספרדית האריכה את ביטולי הטיסות לישראל עד 28 באוגוסט ו-ITA האיטלקית דחתה את החזרה לארץ עד 3 בספטמבר בשלב זה. גם קבוצת לופטהנזה ביטלה את הטיסות לארץ בשלב זה עד 2 בספטמבר.

כזכור, חברות תעופה זרות רבות עדיין לא חזרו לישראל וכרגע דחו לעוד כמה שבועות לכל הפחות וחלקן אף הרבה מעבר לזה, ביניהן: דלתא, אמריקן איירליינס, איזיג׳ט, קוריאן, קתאי פסיפיק וחברות תעופה רבות נוספות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר