בחינם לגמרי: השיטות לקיצור תורים בנתב״ג

עשרות אלפי ישראלים מגיעים לנמל התעופה בן גוריון בקיץ הזה, וישנם סיכויים לעמידה בתורים ארוכים בחלק משעות היום • אספנו עבורכם כמה פתרונות שמוצעים על ידי שדה התעופה, ויכולים לקצר לכם לא מעט זמן

תורים בנתב"ג. צילום: גדעון מרקוביץ'

היום נשבר שיא במספר הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון מאז תחילת המלחמה, כאשר 69 אלף נוסעים צפויים לעבור שם, ב-418 טיסות בינלאומיות.

לצד העלייה במספר הנוסעים, עולים הסיכויים לעמידה בתורים ארוכים בחלק משעות היום. עם זאת, יש כמה פתרונות שמוצעים על ידי נמל התעופה בן גוריון ויכולים לקצר לכם לא מעט זמן.

נוסעים רק עם תיק גב וטרולי? יש לכם אופציה לקצר תורים, צילום: GettyImages

מי שטס בלי מזוודה ומבצע צ׳ק אין מראש, יוכל לעבור במגזר W גם בטרמינל 1 וגם בטרמינל 3. מי שטס עם מזוודה, יוכל לבדוק מול חברת התעופה עימה הוא טס אם היא לוקחת חלק בשירות הקיוסקים האוטומטיים וכך בעצם, לבצע צ׳ק אין מראש, להדפיס תגית מזוודה באופן עצמאי ולשלוח את המזוודות בעמדות ייעודיות עם תורים מקוצרים.

שיטה נוספת רלוונטית לטסים בהרכב משפחתי. בנתב״ג מנסים לסייע למשפחות ובמצבים מסוימים, סיירת המשפחות שם מקצרת תורים למשפחות עם ילדים, תמיד כדאי לבדוק אם האפשרות קיימת.

טסים בהרכב משפחתי? נסו לבדוק את סיירת המשפחות, צילום: קוקו

מי שמחזיק בתעודת פטור מתור, זכאי להשתמש בה גם בנתב״ג. כדי להשתמש בה, יש צורך להגיע לעמדת הנעזרים בקומה השלישית בטרמינל 3, להציג את התעודה ולעבור בתורים מקוצרים.

הטסים במחלקות מתקדמות או חברי מועדון נוסע מתמיד בחלק מחברות התעופה, יהיו זכאים לתורים מקוצרים בשלבים השונים בנמל התעופה בן גוריון.

בנוסף לשיטות לקיצור התורים בחינם, ישנה גם אפשרות לשלם לחברות השונות שמציעות את שירות קיצור התורים בנתב״ג. בדרך כלל, המחיר נע סביב 700 שקלים לקבוצה של כמה נוסעים, כשהמחיר משתנה בהתאם לגודל הקבוצה, השירות המבוקש והחברות השונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר