הפרשים של עד מאות שקלים למשפחה: השיטה הפשוטה להוזלת כרטיסי הטיסה

אם אתם מחפשים כרטיסי טיסה במכשיר אחד ומזמינים ממנו באופן אוטומטי, יש לכם טעות גדולה • כך תחסכו הרבה כסף

קטטה אלימה בטיסת אל על

מחירי הטיסות עלו וישראלים רבים מתקשים למצוא טיסות במחירים סבירים. עם זאת, ישנה דרך שיכולה לחסוך עד מאות שקלים למשפחה, והיא מאוד פשוטה. בבדיקה שערכנו על כמה יעדים ומול כמה חברות תעופה, במנוע חיפוש הטיסות הפופולרי סקייסקאנר, מצאנו את אותן הטיסות בדיוק, בהפרשי מחירים שיכולים להגיע לעשרות דולרים לכרטיס.

 

 

אם אתם מחפשים כרטיסי טיסה במכשיר אחד ומזמינים ממנו באופן אוטומטי באותו הרגע, ייתכן שמדובר בטעות. בדקנו באופן מדגמי שלושה כרטיסי טיסה לשלושה יעדים מבוקשים – אתונה, לונדון ורודוס, בשלושה תאריכים שונים לתקופה הקרובה, עם שלוש חברות תעופה מהפעילות ביותר בנתב"ג, אל על, ארקיע ובלו בירד.

 

בבדיקה שערכנו עבור כרטיס טיסה של אל על ללונדון בין התאריכים 4-10 ביולי השנה, מצאנו באמצעות חיפוש במחשב, מחיר של 701 דולרים עבור הטיסה שממריאה מנתב"ג בשעה 17:00 וממריאה בחזרה מהית'רו בשעה 22:10 בלילה. את אותה הטיסה בדיוק חיפשנו גם במכשיר האייפון והמחיר שקיבלנו היה 745 דולרים, הפרש של 44 דולרים, כמעט 170 שקל עבור אותו הכרטיס בדיוק. בהרכב משפחתי של זוג ושני ילדים, הפעולה הפשוטה של בדיקה נוספת במחשב יכולה לחסוך במקרה הזה כמעט 700 שקלים למשפחה.

יי,

אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב תיירים מישראל הוא אתונה. בבדיקה שערכנו, מצאנו טיסה של ארקיע (ממריאה בשעה 18:30 מישראל וממריאה בחזרה לארץ בשעה 13:15), בין התאריכים 6-9 ביולי במחיר של 190 דולרים בדיוק, בחיפוש במחשב. כאשר ערכנו את אותו החיפוש לאותו הטיסה בדיוק באייפון קיבלנו מחיר יקר יותר ב-44 דולרים, בדיוק אותו הפער שמצאנו בטיסה הקודמת ללונדון. גם כאן, מדובר בחסכון שיכול להגיע למאות שקלים למשפחה.

עוד יעד מבוקש מאוד בקרב תיירים ישראלים הוא רודוס, אז גם אותו בדקנו במנוע החיפוש סקייסקאנר וגם כאן גילינו הפרש במחירי הכרטיסים. טיסה של חברת בלו בירד היוונית (בבעלות ישראלית), בין התאריכים 27 ביוני עד 3 ביולי, נמכרת למי שמחפש דרך המחשב, ב-169 דולרים לאדם. אותה הטיסה בדיוק, שממריאה מישראל בשעה 16:45 וממריאה בחזרה מרודוס בשעה 11:50, עולה למי שמחפש דרך האייפון – 189 דולרים, הפרש של 20 דולרים לנוסע, 80 דולרים למשפחה של זוג ושני ילדים שהם שווי ערך לכ-300 שקלים, חיסכון משמעותי למשפחה.

הפרשי המחירים קיימים בעוד לא מעט טיסות, בתאריכים שונים ובחברות תעופה שונות. התמחור השונה בין המכשירים מתבצע בדרך כלל באופן אוטומטי והוא נקבע גם בעקבות המדינה שממנה תזמינו ואפילו סוג מכשיר הטלפון שממנו תזמינו. חשוב להדגיש כי לא בהכרח תמיד כל הטיסות שתחפשו דרך מחשב יהיו זולות יותר מאשר דרך הסמארטפון, ולכן מומלץ תמיד לערוך השוואת מחירים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר