ישראלים רבים קיבלו הודעות: חברת התעופה שמבטלת חלק מהטיסות לארץ

חברת הלואוקוסט טראנסאוויה הייתה אמורה להחזיר לפעילות את טיסותיה מהארץ לאמסטרדם, אך נוסעים שטיסותיהם היו אמורות להתבצע בחודשים הקרובים דיווחו כי אלה בוטלו • מה המשמעות של המהלך? כל הפרטים

אמסטרדם. צילום: Getty Images

חברות תעופה רבות כבר חזרו לפעול בישראל מאז פרצה המלחמה, אך יש כאלה שעדיין ממתינות עם החזרה לארץ. אחת מהחברות שכן שבו לפעול היא טראנסאוויה, שמפעילה טיסות ישירות בקו פריז-תל אביב.

חברת הלואוקוסט, ששייכת לתאגיד אייר פראנס-ק.ל.מ., הפעילה עד לפני המלחמה טיסות ישירות גם בקו אמסטרדם-תל אביב, אך מאז תחילת המלחמה היא לא החזירה את הקו לפעילות. לפני כמה חודשים נפתחה המכירה בקו לאמסטרדם, אך היום (רביעי) קיבלו ישראלים רבים הודעות ביטול לטיסותיהם לבירת הולנד, שהיו אמורות להתבצע בחודשים הקרובים.

אמסטרדם, צילום: משה שי


נכון לעכשיו, לא ברור מתי ואם בכלל חברת התעופה תפעיל טיסות ישירות שוב בקו לאמסטרדם. חשוב לזכור כי חברות האם, ק.ל.מ. הודיעה לפני כמה שבועות על ביטול כל הטיסות בקו אמסטרדם-תל אביב לחודשים יולי ואוגוסט, זאת בשל שיקולים מסחריים.

המשמעות היא שרק חברות תעופה ישראליות מפעילות טיסות לבירת הולנד בקיץ הקרוב, לפחות עד החזרה הצפויה של ק.ל.מ. בחודש ספטמבר, וזאת בתקווה שלא יהיו שינויים בנושא.

מטוס של חברת "טראנסאוויה" (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר