מתכננים לטוס בשבועות? גל חום חריג בכמה יעדים מאוד מבוקשים

עשרות אלפי ישראלים יטוסו השבוע לחופשה במהלך ימי החג, ומסתבר כי הטמפרטורות בכמה יעדים שאהובים במיוחד על ישראלים יהיו גבוהות במיוחד • באילו יעדים אהובים הטמפרטורות יזנקו עד ל-38 מעלות? כל הפרטים

נוסעים בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

עשרות אלפי ישראלים צפויים להמריא היום (ראשון), מחר ומחרתיים לחופשה מעבר לים. חג השבועות יצוין בימים שלישי ורביעי, כך שרבים מהם צפויים להמשיך את סוף השבוע שלהם לחופשה ארוכה של חמישה ימים בחו"ל.

שני היעדים המבוקשים ביותר בקרב תיירים ישראלים הם יוון וקפריסין, כאשר כמעט בכל היעדים בשתי המדינות, כמו פאפוס, אתונה, כרתים, רודוס, לרנקה ויעדים נוספים, הטמפרטורה צפויה לטפס ולהגיע עד ל-38 מעלות במהלך השבוע.

נער מתקרר במזרקה ביום חם שפקד את אתונה (ארכיון), צילום: איי.פי.


גם בבוקרשט צפוי גל חום כבד עם 37 מעלות בימים שני ושלישי, כשגם בהמשך השבוע הטמפרטורות צפויות להיות גבוהות במהלך שעות היום. טמפרטורות מעט יותר גבוהות, של 38 מעלות, יחולו מחר בסיציליה שבאיטליה, כאשר כמעט במהלך כל השבוע הן יהיו גבוהות מ-34 מעלות בשעות השיא במהלך שעות היום.

במונטנגרו, שהפכה לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים, ישנו צפי ל-32 מעלות בשעות היום, ואלה ירדו מעט, לכ-30 מעלות, במהלך השבוע. בטביליסי הטמפרטורות יזנקו לקראת סוף השבוע ל-34 מעלות ובבורגס שבבולגריה, שהפכה גם היא למבוקשת מאוד בקרב תיירים ישראלים, הטמפרטורות יגיעו עד 35 מעלות ביום שלישי הקרוב ול-34 מעלות ביום רביעי.

טביליסי, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר