ענקית התעופה מאריכה את ביטול טיסותיה לישראל | כל הפרטים

קבוצת לופטהנזה הגרמנית הודיעה היום כי ממשיכה את השעיית הטיסות לתל אביב עד 31 באוקטובר כולל • מטעם החברה נמסר: "מצרים על אי הנוחות שנגרמת ללקוחותיה בעקבות המצב" • וי'רג'ין אטלנטיק מבטלת טיסות עד 30 במרץ 2025: "י בשל המשך חוסר היציבות במצב הבטחוני לצד אתגרים פנימיים בחברה"

מטוסי לופטהנזה (ארכיון). צילום: אי.פי

המצב הביטחוני ממשיך להשפיע על חברות התעופה: קבוצת לופטהנזה הגרמנית הכוללת סוויס, אוסטריאן, בראסלס ויורו ווינגסהודיעה היום (שלישי) כי היא מעדכנת את לוח טיסותיה לישראל וממשיכה את השעיית הטיסות לתל אביב עד 31 באוקטובר כולל.

החברה הודיעה כי היא מציעה לנוסעים אש מושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או הזמנה מחדש. מטעם החברה נמסר: "קבוצת לופטהנזה מצרה על אי הנוחות שנגרמת ללקוחותיה בעקבות המצב".

לוח הטיסות בנתב"ג, צילום: יוסי זליגר

עוד חברה שמבטלת טיסות היא וי'רג'ין אטלנטיק, שמבטלת עד 30 במרץ 2025. "ברצוננו לעדכנכם כי בשל המשך חוסר היציבות במצב הבטחוני לצד אתגרים פנימיים בוירג'ין אטלנטיק, אנו נאלצים, שוב, לקבל החלטה קשה ולבטל את טיסותנו לתל אביב עד לתום עונת החורף ב 30 במרץ, 2025. אנו מתנצלים בפניכם ובפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הנגרמת בשל החלטה זו.
כרטיסים קיימים, ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים שלנו, כמו גם לנצל את הסכם הקוד שייר שלנו עם אל על", נמסר מטעם החברה. 

מנגד, מוקדם יותר היום חברת התעופה טוס איירווייז הודיעה שתחזור לישראל כבר מהיום. החברה צפויה להפעיל טיסות ישירות ללרנקה, כרתים, רודוס, וינה ופאפוס.

ההחלטה להפעיל את הטיסות הישירות הגיעה אחרי תהליך ארוך מול הרשויות, וכעת כאמור, טוס איירווייז, חברת התעופה הקפריסאית בבעלות ישראלית, צפויה לחזור כבר היום לישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר