נוסעים בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

המחירים צונחים: החל מ-90 דולר לטיסות הלוך וחזור

עם חזרתן של חברות תעופה רבות, וסופם של יולי-אוגוסט ניתן לזהות מגמת ירידה במחירי הטיסות • ראינאייר, למשל, שצפויה לחזור לישראל בתחילת אוקטובר מציעה טיסות לכמה יעדים במחירים משתלמים • בין היעדים: לבוקרשט, וינה ובודפשט

[object Object]

מחירי הטיסות מישראל הם אחד מהנושאים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה, כאשר בחודשים האחרונים ראינו לא מעט מצבים שבהם טיסות של חברות שונות הגיעו למחירים גבוהים במיוחד, כאלה שלא ראינו בישראל הרבה מאוד זמן.

כעת, במקביל לחזרתן של הרבה חברות תעופה וצפי לחזרה של חברות נוספות בקרוב, בנוסף לעובדה שהחודשים המבוקשים בשנה, יולי ואוגוסט מאחורינו, נרשמת ירידת מחירים משמעותית מאוד במחירי הטיסות מישראל.

אחת מחברות התעופה שפעלה בישראל בתקופת המלחמה, אך הפסיקה את פעילותה לפני קצת פחות מחודש היא ראינאייר האירית. נכון לעכשיו, ראינאייר צפויה לחזור לישראל בתחילת חודש אוקטובר (מה שגם יכול להשתנות) ומציעה טיסות לכמה יעדים במחירים שמתחילים מ-90 דולר לטיסות הלוך וחזור.

ראינאייר, צילום: Getty Image

בחיפוש שערכנו, מצאנו טיסות לבוקרשט, וינה ובודפשט במהלך חודש אוקטובר, במחיר של 90 דולרים לאדם, לכרטיס בסיסי. חשוב לזכור שמדובר בחברת לואוקוסט, כך שהכרטיס הבסיסי כולל תיק גב בלבד. באותה התקופה, ניתן למצוא טיסות עם ראינאייר לרומא ב-115 דולרים, לקרקוב ב-113 דולרים, למילאנו ב-96 דולרים ולברלין ב-114 דולרים לטיסות הלוך וחזור.

חשוב לזכור – נכון להיום, ראינאייר לא מפעילה טיסות לישראל עד סוף חודש ספטמבר. בחברה עדיין לא הודיעו באופן רשמי אם יחזרו בתחילת חודש אוקטובר או ימשיכו לבטל את הטיסות ולכן כדאי להתעדכן מולם בעניין הזה.

עומס בנתב"ג // אילוסטרציה, צילום: יהושע יוסף

ראינאייר לא לבד. בחברת וויז אייר שכן טסה לישראל בתקופה הזאת, יצאו במבצע מעניין – 20% הנחה לחמישה מיליון כרטיסי טיסה. במסגרת המבצע של החברה, ניתן למצוא טיסות הלוך וחזור במחירים שנעים סביב 110 דולרים לאדם. המבצע תקף לטיסות שממריאות עד 30 במרץ בשנה הבאה. בין היעדים שבהם מצאנו טיסות במחירים המדוברים, ניתן למנות את בוקרשט, בודפשט, וארנה, לרנקה, קטוביץ, סופיה, אתונה ועוד. כל המחירים זמינים באתרים הרשמיים של חברות התעופה. גם כאן מדובר בחברת לואוקוסט והכרטיסים במחירים המדוברים הם בסיסיים שכוללים תיק גב בלבד.

חשוב לזכור – בתקופה הנוכחית יש לא מעט שינויים וביטולים ובכל הזמנת טיסה, עם חברות התעופה השונות, מומלץ לקחת בחשבון שייתכנו שינויים ויש להתעדכן בזמן אמת מול הגורמים הרשמיים ומול חברות התעופה. המחירים המוצגים בכתבה נכונים לשעת כתיבתה ויכולים להשתנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו