לאמריקה, לאסיה ולאירופה - גל ביטולי הטיסות מתרחב

נוסעים בטיסות אייר אינדיאה, יונייטד האמריקנית ויולינג הספרדית קיבלו הודעות ביטול • לפי שעה, גם האפשרות לרכישת כרטיסים לטיסות עתידיות לישראל וממנה הוסרה מאתרי חברות התעופה

תורים ארוכים בנתב"ג ברגעים אלו (ארכיון)

ענקיות התעופה שהפסיקו למכור כרטיסים עד אוקטובר: כעשרים חברות תעופה זרות כבר ביטלו את טיסותיהן לישראל וממנה, אך מרביתן עשו זאת בעיקר לתקופה הקרובה. כעת, שלוש חברות גדולות ומשמעותיות מאוד בקווים לישראל, הסירו את הטיסות לישראל מהמערכות, נוסעים רבים קיבלו הודעות ביטול.

מטוס אייר אינדיאה (ארכיון), צילום: רויטרס

נוסעים בטיסות אייר אינדיה קיבלו הודעות ביטול עד 24 באוקטובר, כאשר סוכני הנסיעות רואים כי המכירות עם אייר אינדיה נסגרו במערכות עד 27 באוקטובר בשלב זה. בנציגות החברה בישראל עדיין לא התייחסו באופן רשמי.

במקביל, בחברת יונייטד עדכנו את סוכני הנסיעות על ביטולי הטיסות לישראל עד 31 באוגוסט, אך מכירת הכרטיסים הוסרה מהמערכות לחודשים הבאים, מעבר לחודש אוקטובר השנה. כזכור, גם דלתא האמריקנית ביטלה את הטיסות עד 31 באוגוסט.

מטוס של חברת "יונייטד". ביטלה את כל טיסותיה לישראל וממנה, צילום: קוקו

כלומר, לתקופה הקרובה אל על תהיה החברה היחידה שתפעיל טיסות ישירות בקווים לארה״ב. חברה נוספת ששלחה הודעות ביטול לנוסעיה לשבועות הקרובים היו ויולינג הספרדית שמפעילה טיסות בקווים לברצלונה. נוסף על כך, אייר אירופה ממשיכה לבטל את טיסותיה לישראל עד 12 באוגוסט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר