סדר בבלאגן: כל הביטולים של חברות התעופה

בצל המתיחות הביטחונית והחשש מתגובה איראנית החברות דלתא, יונייטד, לופטהנזה סוויס וחברות נוספות ביטלו את טיסותיהן לישראל וממנה • אל-על וישראייר ממשיכות לפעול כרגיל • ארקיע הודיעה על קושי בהפעלת חלק מהטיסות בעקבות נטישת צוותים זרים • כל העדכונים

עומסים חריגים בנתב"ג בתחילת המלחמה ובצל הבהלה מהמצב הביטחוני (ארכיון) // חו"ל מהודר

לידיעת הטסים: כל ביטולי הטיסות לישראל החלו ביום רביעי בלילה, כאשר שתי חברות התעופה האמריקניות דלתא ויונייטד ביטלו את טיסותיהן לארץ. בבוקר שלאחר מכן, אתמול, הצטרפו חברות תעופה רבות לרשימה וכעת, אנו עושים לכם סדר ברשימת חברות התעופה שביטלו את הטיסות לישראל באופן זמני.

מטוס של דלתא, צילום: אי.אף.פי

חברות התעופה שהודיעו על ביטולים לימים הקרובים הן: דלתא, יונייטד, אייר אינדיה, לוט, ITA, אתיופיאן, לופטהנזה, סוויס, בראסלס, יורו ווינגס, אוסטריאן, קרואטיה איירליינס, אייר בלטיק, פליי דובאי (רק את טיסות הלילה וחלקן מועברות ליום).

חברות התעופה הישראליות ממשיכות לפעול כרגיל, כאשר ארקיע הודיעה על קושי בהפעלת חלק מטיסותיה בעקבות נטישה של צוותים זרים שהפעילו טיסות ארקיע באמצעות מטוסים חכורים. בישראייר ובאל על יש עדיין מטוסים זרים עם צוותים זרים שפועלים בשלב זה כמתוכנן.

מטוס של ארקיע. בחברה מצביעים על קושי להפעיל חלק מהטיסות בשל עזיבת צוותים זרים את המטוסים החכורים, צילום: קוקו

חברות תעופה נוספות שפועלות בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו, הן בין היתר אייר אירופה, בריטיש, אייר פראנס, טראנסאוויה צרפת, וויז, ראינאייר, אתיחאד, פליי דובאי, אג׳יאן, בלו בירד, טוס איירווייז, אייר סיישל וחברות תעופה נוספות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר