התפרצות נגיף הקורונה מלווה בריבוי שמועות ופייק ניוז, שתכליתם להעצים את הפחד מהמגפה, וענקיות הטכנולוגיה עושות הכל כדי להילחם בתופעה. על פי דיווחים ברשת, בוואטסאפ, הנמצאת בבעלות פייסבוק, עובדים בימים אלה על פיצ׳ר שיעזור לכם לדעת אם ההודעה שקיבלתם היא פייק ניוז.
בגרסת הבטא של האפליקציה לאנדרואיד הוסיפה הרשת החברתית אפשרות לבדוק ברשת כל הודעה או סרטון שנשלחים אליהם בלחיצה על אייקון זכוכית מגדלת שצורף ליד בלון ההודעה, וכך להבין אם המידע שקיבלו הגיע ממקור אמין על ידי חיפוש של הטקסט בגוגל.

"אנו עובדים על פיצ'רים חדשים שיעזרו למשתמשים להשיג עוד מידע על הודעות שהועברו יותר מפעם אחת", מסרו בחברה לאתר ב-Techcrunch, "הפיצ'ר נמצא כרגע בבחינה ואנו מצפים לשחרר אותו באופן רשמי בקרוב".
עוד בנושא:
16 מחשבי העל החזקים בעולם נגד הקורונה
לבקשת משרד התקשורת: נטפליקס מפחיתה את העומס על תשתיות האינטרנט
ירידה של 57 אחוז: Moovit חושפת את השפעת הקורונה על התחבורה הציבורית
הפיצ'ר החדש מגיע לאחר שבסוף השבוע השיקו וואטסאפ בשיתוף עם ארגון הבריאות העולמי (WHO) והאו"ם, מנגנון הודעות אוטומטי (צ'אטבוט) שמאפשר לציבור בכל העולם לפנות ישירות אל הארגון בשאלות, ולקבל מידע בזמן אמת וכן תשובות רלוונטיות לשאלות המציקות לו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו