צילום: AFP

בטוויטר רוצים לרכוש את הרשת החברתית החדשה

לפי דיווח בסוכנויות הידיעות, בטוויטר ניהלו מגעים עם הנהלת "קלאבהאוס" לקראת רכישה אפשרית בכ-4 מיליארד דולר • בינתיים, החברה מפתחת מתחרה משלה באופן עצמאי

טוויטר מפתחת בימים אלה את המתחרה שלה ל"קלאבהאוס" (Clubhouse) – רשת חברתית מבוססת צ'אטים קוליים, אך ככל הנראה, היא מנהלת גם משא ומתן לרכישת האפליקציה. בסוכנות הידיעות בלומברג מדווחים היום (חמישי) כי טוויטר קיימה מגעים עם הנהלת החברה לקראת רכישה אפשרית בכ-4 מיליארד דולר.

על פי הפרסומים השיחות הללו נעצרו, מסיבה לא ברורה. נוסף על כך, עוד דיווח אתמול בלומברג כי קלאבהאוס מנהלת מגעים לסבב גיוס שיעניק לה שווי חסר תקדים של 4 מיליארד דולר – פי 4 מהשווי של החברה בחודש ינואר האחרון.

למי שעדיין לא הכיר את הרשת החברתית הצומחת, מדובר בפלטפורמה מבוססת צ'אטים-קוליים, שבה יש חדרים או קבוצות סביב נושא מסוים, עם דובר אחד או מספר דוברים, שיכולים גם לתת אפשרות לאחרים להצטרף לשיחה. לא רואים – רק שומעים. כמו בפודקאסט.

מאז הושקה מפתחות המתחרות במרץ את הגרסה שלהן לחדרי אודיו – כולל פייסבוק, טוויטר, דיסקורד, לינקדאין וסלאק. כמו כן, חשוב לזכור כי אותן פלטפורמות כבר מגיעות עם בסיסי משתמשים עצום של מיליונים, ובכל זאת קלאבהאוס הצליחה להפוך למאוד בפופולרית במהירות שיא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...