בשבדיה סימנו את האדם שישפוך אור על פרשת אמבפה, ריאל מדריד כבר מתחרטים?

ה"אקספרסן" השבדי חשף את זהותו של מרקו דילביץ', איש חיי לילה שהיה אחראי על ארגון המסיבה שבו לפי צעירה הכוכב הגדול אנס אותה • במקביל, בתקשורת הספרדית מספרים כי בהנהלת הבלאנקוס נשמעים קולות של אכזבה על הגעתו של קפטן נבחרת צרפת

אמבפה מחויך, אתמול באימון ריאל מדריד. צילום: AP

פרשת האונס של קיליאן אמבפה ממשיכה להעסיק את התקשורת ברחבי אירופה ובמיוחד בשבדיה, שם התרחשה המסיבה שבה נטען לפי צעירה מקומית שהותקפה מינית על ידי הכוכב הגדול של נבחרת צרפת וריאל מדריד.

היום (שבת) ב"אקספרסן" השבדי חשפו את האדם שיכול לשפוך אור על החקירה – מרקו דילביץ'. דילביץ' הוא איש חיי לילה שהיה אחראי על ארגון המסיבה עצמה ועל הגעת הבחורות לפי בקשתו של אמבפה ושל חברו נורדי מוקילה. לפי העיתון המקומי, דילביץ' ומוקילה נמצאים בקשר כבר תקופה ארוכה גם בפעמים הקודמות ששהה שחקן לברקוזן בשטוקהולם והם עוקבים אחד אחרי השני באינסטגרם.

במקביל, גם בספרד כמובן הפרשה עושה לא מעט רעש. אמנם אתמול אמבפה נראה מחויך באימון של הבלאנקוס לקראת משחק החוץ מול סלטה ויגו, אבל העיתונאי הצרפתי רומיין מולינה, שכבר העלה בימים האחרונים טענות קשות נגד אמבפה, כולל האשמות שהפך לאלכוהוליסט, טוען כי בריאל מתחילים להצטער על הגעתו.

"הם מתחרטים שלקחו אותו, ואת זה אנשים מתוך המועדון אמרו לי", טוען מולינה. "ההחתמה שלו התבררה כהפך המוחלט ממה שציפו לקבל. פלורנטינו פרס נעמד על הרגליים האחוריות כדי להחתים אותו, כי הוא תמיד אהב את השמות הגדולים. אבל בכירים אחרים במועדון לא הרגישו בנוח עם זה, וזה הולך ומתגבר...גם מחול השדים סביבו מחוץ למגרד מפריע, אבל גם העובדה שהוא לא הגיע בכושר, ולא עומד בציפיות. ריאל עשתה טעות גדולה. בגיל 25, אמבפה נמצא בירידה עצומה, גם מבחינה פיזית. מועלם לא נתקלתי בשחקן בסדר גודל כזה שמאבד את כל הפיזיות שלו בגיל 25".

על החופשה של אמבפה בשבדיה אמר מולינה: "הוא נסע לשם ללא אף אחד מחבריו, וגם לא עם חברו הטוב ביותר, שהולך איתו לכל מקום. השף הפרטי שלו לא ליווה אותו גם כן, אחרי שאמו מינתה עבורו 'עוזרת אישית' חדשה. את היחצ"ן שארגן את המסיבה המדוברת, אמבפה לא מכיר באופן אישי. אתה נוסע לשטוקהולם ללא המעגל הקרוב שלך, ומפקיד את הכל בידיו של אמרגן שאתה לא מכיר? ופתאום מישהו מודיע לצלמי הפפראצי לאן להגיע? משהו מאוד מוזר קרה פה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר