החלוץ הזר שסירב למכבי חיפה: "לא רוצה כסף מגואל מדם"

בראיון במולדתו, אולה סטר הנורבגי הודה כי לא היה מוכן לחתום בישראל נוכח התנהלותה במלחמה: "זה מחוץ לתחום לשחק במדינה שמתנהגת כך" • על הפלשתינים אמר כי "זה משוגע" שהם "יושבים בחוסר ביטחון בבתים", מבלי להתייחס לישראלים שנמצאים תחת איום יומיומי

תקציר הניצחון של מכבי חיפה על אתלטיק אסקלדס / באדיבות מכבי חיפה

מכבי חיפה התקשתה במציאת זרים לכל אורך חלון ההעברות, כשבאופן כללי שחקני מחו"ל לא התפתו להגיע לישראל נוכח המצב הבטחוני הרגיש. עם זאת, ישנם שחקנים שסירבו להצעות מליגת העל ולא בגלל האיום על ישראל משלל החזיתות.

בראיון בנורבגיה, חלוץ רוזנבורג המקומית אולה סטר הודה כי מבחינתו מעבר לישראל כלל לא בא בחשבון. החלוץ שקיבל הצעה ממכבי חיפה הביע את דעתו כנגד התנהלותה של מדינת ישראל במלחמה וטען: "גם אם היו מציעים לי 500 מיליון, זה לא היה הופך אותי לשמח יותר. אני מודע לערכים שלי ושמח מכך שאני מבין שזה הדבר הלא נכון לעשות. אני לא רוצה כסף מגואל בדם בחשבון הבנק".

"אנשים יושבים בבתים בחוסר ביטחון, זה די משוגע", אמר סטר בנוגע לפלשתינים, מבלי לקחת בחשבון שישנם עשרות אלפי ישראלים שנמצאים מתחת מתקפת טילים על בסיס יומי וכאלה שמפונים מביתם קרוב לשנה. לסיכום אמר: "מבחינתי זה מחוץ לתחום לשחק במדינה (ישראל) שממשיכה להתנהג כך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אולה סטר. סירב למכבי חיפה, צילום: צילום מסך
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר