צילום: אודי ציטיאט // קורצ’ק ומזרחי, היום ביד אליהו

"הלוגו האדום ברבות הימים יהפוך לצהוב"

מכבי ת"א הציגה באופן רשמי את שיתוף הפעולה עם 'פלייטיקה' ב-5 השנים הקרובות • שמעון מזרחי התבדח והוסיף: "מדובר בחוזה ארוך טווח מאוד מכובד וזה כבוד להיות מקושרים לפלייטיקה לכל כך הרבה זמן”

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בהיכל מנורה מבטחים בה הציגה את הספונסר החדש שלה – ‘פלייטיקה’, איתה חתמה על הסכם ל-5 שנים. במהלך האירוע, הצהובים חשפו את הגופיה החדשה לקראת עונת 2020/2021.

שמעון מזרחי, יו”ר הצהובים פתח את דבריו עם התייחסות לכך שסמל החברה מעוטר בצבעים אדום ולבן ואמר: "הלוגו הוא אדום ואני מקווה שברבות הימים יהפוך לכתום ואז לצהוב. יש לי את הכבוד והעונג לפתוח אירוע מרגש ומכובד זה לציון חתימת הסכם לנותנת החסות הראשית שלנו, חברת פלייטיקה. אם אנו מעיינים בתולדותיה של פלייטיקה אנו מוצאים הרבה מאפיינים שווים העוברים כחוט השני בין שני הגופים. קשר הדוק לישראל ולציונות וזאת לצד ייצוג בינלאומי".

עוד הוסיף מזרחי: "פלייטיקה בהתחלה הייתה עם שני עובדים בשדרות יהודית בת”א והפכה במרה לחברה חובקת עולם, בדומה למכבי שפילסה את דרכה בהתמדה ותוך שנים מועטות תקעה יד בפסגת הכדורסל האירופי. שאיפתנו שקשר הדוק זה יימשך לשנים רבות. אני מודה לקבוצת פוקס על הליכה משולבת בחמש השנים האחרונות ונקווה לשיתוף פעולה בעתיד. מודה לכל העוסקים במלאכה בשני הצדדים. בריאות איתנה והצלחה בדרכנו המשותפת, תודה רבה. מדובר בחוזה ארוך טווח מאוד מכובד וזה כבוד להיות מקושרים לפלייטיקה לכל כך הרבה זמן”.

ניר קורצ’ק, סמנכ”ל השיווק של פלייטיקה, הוסיף: “לפני שאדבר על פלייטיקה חשוב לי לומר משהו אישי. בתור מי שגדל פה בהיכל התמזל מזלי והייתי במשחק מול ז’לגיריס וראיתי את דרק שארפ קולע את הסל ההוא, אז בשבילי זו סגירת מעגל. מדובר באחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם. 20 משחקים ו-35 מיליון שחקנים מדי חודש. 4 אלף עובדים ב-19 משרדים ברחבי העולם. זה אחד הסיפורים היפים וחברת האינטרטיימנמט הכי גדולה שצמחה פה”.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...