אחרי ההכפשות הפומביות: הפיצוי שדורש ליאור ברקוביץ' מרונית הביביסטית

בנו של אייל ברקוביץ' שיגר מכתב התראה לפני תביעה למי שקשרה בין אביו למוטי ממן המעורב בפרשה ביטחונית חמורה • מעורכי דינו נמסר: "הפרסומים המבזים פורסמו על ידך קבל עם ועדה, והובילו לתגובות שטנה רבות כנד מרשינו"

ליאור ברקוביץ' ורונית הביביסטית ראש בראש. צילום: מתוך X

משפחת ברקוביץ' אוהבת לעמוד במילה שלה והפעם תורו של ליאור ברקוביץ', הבן של. מלך הפרובוקציות ברשת ה-X (טוויטר לשעבר) החליט לשגר בשם משפחת ברקוביץ' מכתב התראה לפני תביעה ודרישה לפיצויים על סך 50 אלף שקלים.

הכל התחיל כשנכנס לעימות עם "רונית הביביסטית" ונגמר אתמול (ראשון) בשעות הערב, כשפרסם את מכתב ההתראה לפני תביעת הענק וזו רק ההתחלה.

במכתב מציינים עורכי הדין שרעף ושחר את הדברים הבאים: "בשעה 12:55 פורסם על ידך ברשת החברתית "Twitter", תחת שם משתמש הנושא את שמך "רונית הביביסטית" -  כדלהלן: 'ליאור ברקוביץ ברח מהטוויטר כי החותן של אחותו ריגל לטובת איראן ונתפס לפני שהצליח לרצוח את ראש הממשלה או הרמטכ"ל. משפחה של בוגדים'".

"בנוסף לפרסום המבזה הראשון שפורסם על ידך, פורסמה על ידך תגובה נוספת ביום 19.9 ברשת החברתית - כדלהלן: 'למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ'?'. תגובתך זו נכתבה בפוסט שנכתב על ידי ביני אשכנזי, ובו נכתב: 'הותר לפרסום כי מרדכי ממן בן 72 מאשקלון הוא הנאשם בפרשה הביטחונית שפורסמה הבוקר. הפרסומים המבזים פורסמו על ידך קבל עם ועדה, והובילו לתגובות שטנה רבות כנגד מרשינו. הפרסומים אף זכו לחשיפה גדולה, אשר גרמו להשפלה ופגיעה קשה עבור מרשינו'".

ברקוביץ' בעבר הבטיח שלא ישאר חייב לאישה שמבזה את בעלה של אחותו, ולמעשה הבטיח לרונית שהיא "תשטוף לו את האוטו עם הלשון" . איך זה יגמר? נחיה ונראה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר