סדרת הגלוסים של לוריאל // צילום: מוטי פישביין // סדרת הגלוסים של לוריאל // צילום: מוטי פישביין

גלוסים שהפתיעו אותנו וקרם אנטי אייג'ינג

מוצרי טיפוח חדשים נחתו על שולחננו - ניסינו את כולם והחלטנו אם שווה לקנות או שחבל על הכסף

1. מארז טיפוח – אדידס


צילום: סטודיו דנשר

איך יודעים שפסח מתקרב? חברות רבות משיקות מארזים מיוחדים במחירים אטרקטיבים. לאחרונה הושק מארז Ice Dive לגבר שכולל שלושה מוצרים: אפטר שייב שכולל פורמולת Skin Protect Complex להגנה על העור ולהפחתת גירויים, ספריי גוף ללא אלומיניום עם אפקט ה-Cool Tech להגנה מפני זיעה ולתחושת רעננות, ובקבוק מים למתעמל.

ניסינו: מדובר במארז שמתאים לגבר שחי אורח חיים ספורטיבי. האפטר שייב בניחוח גברי רענן ועדין, עם ספריי גוף תואם. 

שורה תחתונה: כל מי שמתאמן מומלץ לקנות ולשים בתיק הספורט. שווה קניה, במיוחד בגלל המחיר האטרקטיבי.

המחיר למארז: 59.90 ₪ . (כולל אפטר שייב 50 מ"ל , בודי ספריי 150 מ"ל , בקבוק מים ממותג 500 מ"ל.) 

להשיג ברשתות הפארם ובחנויות נבחרות

********

2. סרום אנטי א'ייג'ינג - AHAVA


צילום: יח"צ 

חברת AHAVA המומחית בטיפוח מינרלי מים המלח, יצאה לפני כחודש לאחר 5 שנות מחקר במעבדות ים המלח בשיתוף האוניברסיטה העברית , עם מוצר חדש הנותן מענה כולל לסימני גיל מתקדמים בעור: CRYSTAL OSMOTER™ X6   - מדובר בסרום שמן המכיל ריכוז שיא פי 6 שכוללת תמצית מינרלים הבלעדית של AHAVA  המוכחת מדעית כיעילה בהפחתת קמטים, מיצוק וזוהר העור. במיוחד בשכבות האפידרמיס. המדענים הצליחו למצות ולגבש את המינרלים מים המלח לכדי גבישי קריסטל אותם שילבו עם הצורה הטהורה ביותר של DEADSEA JOJOBA OIL. התוצאה שהתקבלה היתה סרום-שמן עשיר ומרוכז המצליח לחדור מתחת לשכבה העליונה של העור בקלות רבה, המוליך את המרכיבים הפעילים המחזקים ומחזירים לחיים גם את סימני הגיל הניכרים ביותר לעין. 

ניסינו: מדובר במוצר שניסינו במשך חודש ימים, והוא אידיאלי שמתאים לכל סוגי העור אפילו לעור שומני עם אקנה. הנסיינית בת 45 ציינה כי המרקם קליל ומותיר עוד חלק כמשי, עם תוצאות נראות לעין כבר לאחר שימוש של 6 ימים העור יותר חלק, גמיש ומבריק.

שורה תחתונה: מומלץ. אומנם לא זול ביחס לתכולה  , אבל מדובר בסרום שונה ממה שהכרנו, ואהבנו שהוא מתאים גם לעור שומני אשר לרוב קשה למצוא עבורו סרום טוב.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ , תכולה:  30 מ"ל 

להשיג בחנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם, וחנויות נבחרות

***********

3. בושם לגבר KENZO HOMME


צילום: יח"צ חו"ל

הבושם הימי האייקוני של KENZO חוגג 25 שנה וזו סיבה טובה לבושם חדש ועוצמתי יותר בגרסת או דה פרפיום. הוא אומנם מתבסס על התווים המנצחים של האו דה טואלט, אבל כעת העניקו לריח גם עוצמה מסתורית וחושנית, באמצעות עיצוב הבקבוק בגווני הכחול – שמים וים. 

ניסינו: הבושם הוא אומנם או דה פרפיום, אך עדין בריחו. הנסיין ציין כי מדובר בבושם עם ארומה לימונית. נותן תחושה רעננה ונעימה ומתאים בעדינותו לתקופת הקיץ, אך לדבריו מומלץ לחזק את התמצית על מנת שתחזיק יותר מעמד על הגוף. 

שורה תחתונה: בושם טוב, אך מתאדה ומתנדף מהר מהגוף לעומת בשמים אחרים בדרגת או דה פרפיום.

מחיר מומלץ: 348 ₪ , תכולה: 100 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

***********

4. קרם לחות אנטי אייג'ינג - אסתי לאודר 


צילום: יח"צ חו"ל

חברת אסתי לאודר השיקה לאחרונה את REVITALIZING SUPREME LIGHT.  קרם לחות עדין, וקליל נטול שומן, שנועד לטפל בכל צרכי האנטי-אייג'ינג של עור הפנים בעת ובעונה אחת (קמטים, קמטוטים, אובדן מוצקות, אובדן לחות ועור עמום).

ניסינו: מדובר בקרם לחות נטול שומן, מסייע במזעור מראה הנקבוביות ומותיר עור נינוח ומוזן בלחות קלילה. העור נראה חלק יותר, מוצק וקורן. 

שורה תחתונה: יקר. כדאי במיוחד לכאלה שיש להם עור בעייתי (למשל, אקנה) וקשה להם למצוא קרם לחות אנטי אייג'ינג מתאים.

מחיר השקה מיוחד 359 ₪ , תכולה: 50 מ"ל (עד סוף חודש אפריל  במקום 515 ₪ )

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

5. סדרת גלוסים - L'ORÉAL PARIS 


צילום: מוטי פישביין

חברת לוריאל פריז השיקה סדרה חדשה של גלוסים GLOSS COLOR RICHE L'EXTRAORDINAIRE, הכוללת שבעה גוונים עוצמתיים. מדובר בגלוסים מועשרים בשמנים מזינים לשפתיים – התוצאה: שפתיים חלקות ורכות ופיגמנטים עשירים עם צבע עמוק. 

ניסינו: מדובר בגלוס שנמרח טוב על השפתיים, מתקבע ולא נוזל מחוץ לשפתיים, כפי שקורה ברוב המקרים. 

שורה תחתונה: מומלץ במיוחד לעונת האביב, גם בגלל הצבעים וגם בגלל המרקם.

מחיר מומלץ לצרכן: 102 ₪ , תכולה: 4.2 גר'

להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

**********

6. ג'ל מקציף ללא סבון - A-DERMA 


צילום: יח"צ מדיליין

מותג הדרמו קוסמטי A-DERMA משיק ג'ל מקציף ללא סבון. מדובר במוצר המבוסס על מיצוי טהור של שיבולת שועל מזן Rhealba - חומר פעיל וטבעי, עשיר במרכיבים המרככים את העור ומגנים עליו. המוצר מיועד להרגעת העור ולהפחתת גירויים ואדמומיות, מגביר את ההגנה הטבעית של העור ומסייע בהשבת גמישותו ורכותו. הסבון מיועד לניקוי יומיומי של עור הפנים והגוף. מתאים לשימוש גם על הראש במקרים של קרקפת מגורה או מגרדת.  אינו מכיל סבון, ללא פרבנים, 

ניסינו: המוצר עדין במיוחד, מרגיע את העור, מסייע בהפחתת גירויים ואדמומיות  ואינו שורף בעיניים לכן מתאים גם לילדים ובעיקר למי שסובל מאטופיק דרמטיטיס, אדמומיות, יובש מותיר עור פחות יבש

שורה תחתונה: קרם טיפולי יעיל, שמסייע לעור בעייתי , מגורה ויבש.

תכולה: 250 מ"ל מחיר: 89.90 ₪ 

להשיג בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...