התנין שקל 1.2 טון (אילוסטרציה). צילום: gettyimages

בת שש ממלזיה נטרפה על ידי תנינים לעיני בני משפחתה המבועתים

המקרה המזעזע התרחש בנהר סונגאי טאטאו, כשסיסיליה ג'ולאן בילתה במקום יחד עם סבה ואחותה הצעירה • למקום הוזעקו אנשי תאגיד היערות של המדינה, שפעלו למצוא את התנין הטורף • בבטנו נמצאו שיניים אנושיות, עצמות וכן חופן מטבעות

[object Object]

הילדה בת השש, סיסיליה ג'ולאן אינטיק, שחתה להנאתה בנהר סונגאי טאטאו (Sungai Tatau), במלזיה בשבוע שעבר, כשהיא מבלה במקום יחד עם סבה ואחותה הצעירה. אלא שהבילוי הנינוח הפך לסרט אימה בעת שתנין ענק תפס את הילדה וטרף אותה לעיני בני משפחתה המבועתים, שלא יכלו לעשות כלום במהלך האירוע הנורא הזה.

גנו ניצל ממוות וודאי במלתעותיו של תנין רעב (ארכיון)

למקום הוזעקו אנשי תאגיד היערות של המדינה, שפעלו למצוא את התנין הטורף כדי לחלץ ממנו את שרידי הצעירה חסרת המזל. החיפושים, שנמשכו יומיים, הביאו ללכידתם של שני תניני ענק בגודל של 5 ו-5.5 מטר. החיות הטורפות היו כה גדולות וכה כבדות עד שהיה צורך להשתמש בסירת גרירה ובעגורנים כדי להעלות אותם אל החוף.

חיות הענק הגדולות והמסוכנות בותרו על ידי תושבי הכפר בה מתגוררת משפחתה של סיסיליה. תוצאות בדיקת תכולת בטנם של שני זוחלי הענק היו מציאת שיניים אנושיות, עצמות וכן חופן מטבעות. ממצאים אלו היו בבטנו של אחד משני המפלצות הענקיות שנתפסו. תהליך הזיהוי והבדיקה של הממצאים נעשה בתחנת המשטרה המקומית, כשחלק מבני משפחתה של הילדה משתתפים בו, וזאת במטרה לזהות את הצעירה. בני המשפחה ציינו כי אכן נראה שמדובר בסיסיליה אבל העצמות והשיניים נשלחו למעבדה משפטית כדי שבה יתקבל האישור הסופי בנוגע לזהות בן האנוש שנטרף.

תנינים (אילוסטרציה), צילום: לירון אלמוג

סגן מפקד מחוז טאטאו, ניצב ג'יימי רייס, התייחס ללכידת זוחלי הענק ואישר שהם נתפסו בשישי האחרון. הוא ציין כי תנין אחד שקל 1.2 טון והשני שקל 1.3 טון. "הנתיחה שנעשתה לזוחל הראשון הובילה למציאת שיניים, עצמות ומטבעות בתוך הקיבה שלו", אמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו