רכבת ישראל. נערכת לעתיד. צילום: יוסי בן חקון

הנוסע מיהר לנתב"ג ושכח תיק עם אלפי שקלים ותכשיטי זהב - כך זה נגמר

הנוסע השאיר בתחנת הרכבת בעכו תיק עם דרכונים ו-20 אלף שקלים • "הוא פנה אליי בלחץ וטען ששכח את התיק ,לאחר מספר דקות מצאנו אותו על ספסל ברציף", מספר מנהל התחנה

ביום ראשון עלה נוסע לרכבת מתחנת עכו לנתב"ג בדרכו לטיסה שחיכה לה זמן רב. מספר דקות לאחר העלייה לרכבת, הבין כי שכח בתחנה תיק המכיל מסמכים אישיים, דרכונים, תכשיטים וכ-20 אלף שקלים במטבעות זרים.

ראובן אידנר, פקח ברכבת ישראל, מספר: "כמה דקות אחרי שיצאנו מתחנת עכו פנה אליי נוסע לחוץ בטענה ששכח תיק אפור עם דרכונים וכסף בתחנת עכו, ושהוא עלול לפספס את הטיסה שלו מנתב"ג. מיד יצרתי קשר עם מנהל המשמרת בתחנה שמצא את התיק על הספסל ברציף לאחר דקות ספורות. ירדתי עם הנוסע בתחנת קרית מוצקין, לשם עומר שלח את התיק יחד עם אחיו של הנוסע, והוא הספיק לעלות על הרכבת הבאה לנתב"ג".

הנוסע בתחנת הרכבת, צילום: דוברות רכבת ישראל

עומר דנינו, מנהל המשמרת בתחנת עכו, מספר שזו לא הפעם הראשונה שסייע לאותו אדם במציאת אבדה: "בכל יום אנחנו מוצאים עשרות סוגים של אבדות; מטלפונים, אוזניות, ועד לתיקים עם מסמכים אישיים חשובים של נוסעים, ואנחנו עושים כל שאפשר כדי לאתר את בעל האבדה ולהשיב אותה במהרה. לפני כחודשיים סייעתי לאותו אדם לאתר תיק שהבת שלו שכחה ברכבת עם סכום כסף נכבד, גם בפעם הזו הצלחנו להשיב לו את האבדה בזכות שיתוף הפעולה בין הצוותים".

ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים. במקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...