יוסי פרטוש // יוסי פרטוש

"השליח לא קיבל טיפ והשתין על הדלת"

קרה לכם פעם שלא היה ברשותכם כסף לטיפ עבור השליח? • זה מה שיוסי פרטוש מפתח תקווה מספר על החוויה שעבר לאחרונה

להאשים את השליח? יוסי פרטוש, 30, תושב פתח תקווה העוסק בהייטק, היה בבית חבריו ברמת גן והחל להרגיש רעב בשעת לילה מאוחרת. הוא פנה למסעדה התל אביבית המוכרת "פילדלפיה" כדי להשביע את תאבונו. לאחר שהמתין כשעה וחצי לדבריו, הגיע שליח מ"פילדלפיה" והביא עימו את ההזמנה. לאחר שנתן לפרטוש את השקית מהמסעדה, המתין השליח לקבלת תשר. פרטוש, שלטענתו הבחין שאין ברשותו כסף קטן, התנצל בפני השליח שאין לו "טיפ" עבורו. היות ששילם ישירות למסעדה עבור דמי משלוח (תשלום נוסף מעבר להזמנה עצמה), חשב שאי תשלום הטיפ יתקבל בהבנה.

"הוא השתין לי על הדלת!!!" // צילום: יוסי פרטוש

לדבריו של פרטוש, השליח התעקש לקבל טיפ, ואף הוסיף שניתן לשלמו באשראי. פרטוש סירב, ואמר תודה ולילה טוב. לאחר עזיבת השליח פרטוש הבין כי אין ברשותו את כל הפריטים שהוזמנו, וכי שני קינוחים ששילם עבורם חסרים בשקית שהגיעה מהמסעדה. לאחר שבירר זאת מול המסעדה טלפונית וביקש שישלחו לו את הפריטים, מיהר פרטוש לצאת לרכבו - שם לדבריו נמצא כסף קטן, שבו רצה להשתמש כדי "לתקן את העוול", ולתת לשליח טיפ. ברגע שפרטוש פתח את דלת הבית, עיניו חשכו, לדבריו - הדלת כוסתה בשתן. היות שהשעה הייתה 3:00 בבוקר, קומה ראשונה (לא קרקע) ולטענתו לאף אחד מהשכנים בבניין אין כלב, הסיק פרטוש כי השליח הכעוס הוא שהטיל את מימיו על דלתו. 

"לא כולל שירות" // צילום: יוסי פרטוש

בשיחה עם "ישראל היום" פרטוש מספר: "אני יודע שזה היה השליח שעשה את זה. הוא היה עצבני שלא קיבל טיפ. לא עברה דקה מאז שהתרגז ויצא - פתחתי את הדלת וראיתי את השתן. זה היה בתזמון מדויק עם הזמן שהשליח יצא מהבית. בשיחה בנינו הוא הציע שנשאיר את הטיפ באשראי, ולא הסכמנו. אז הוא שאל אם יש לנו כסף מזומן בשטרות ושהוא יכול לפרוט, אבל לא היה לנו. אז הוא פשוט שאל: 'אין לכם כסף קטן בכל הבית? השעה 3 בלילה, מה לא תפנקו אותי במשהו?'. אמרנו שאנחנו מצטערים וסגרנו את הדלת. זה ממש לא מצדיק התנהגות כזו! מה גם שיש לציין ששילמנו כסף על המשלוח, פשוט לא הכנו כסף לטיפ".  

"הייתי מאוד מופתע, זו פעם ראשונה בחיים שלי שאני נתקל בדבר כזה" // צילום: יוסי פרטוש

על השיחה עם נציגת המסעדה לאחר התקרית סיפר פרטוש: "הנציגה הטלפונית של המסעדה הייתה ממש בשוק כשסיפרנו לה שהוא השתין על הדלת. פתאום הטלפון נלקח ממנה ומנהלת המשמרת החלה לדבר איתי בצורה תקיפה מאוד. אמרה שהיא משוכנעת שהשליח שלה לא השתין לי על הדלת, ושיש לי שתי אופציות לגבי הקינוחים שלא הגיעו: או שהיא תשלח את הקינוחים עם שליח או שתזכה אותי עליהם. אמרתי לה שתשלח אבל עם שליח אחר, היא אמרה שבסדר. לאחר מכן היא התקשרה ואמרה ש'לא ממש בא לה לשלוח אלינו את הקינוחים', ולכן החליטה לזכות אותנו באשראי. לא הייתה שום התנצלות או לקיחת אחריות. פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה".

מ"פילדפיה" נמסר: "ערכנו בירור מקיף ומעמיק למקרה. השליח שביצע את השליחות המדוברת טוען בתוקף כי לא היו דברים מעולם. מדובר בעלילת שווא. לצערנו לרשתות החברתיות יש גם צד שלילי, תופעה בה היד קלה על המקלדת ובקלות בלתי נתפשת כל אדם יכול להפיץ שקרים ושמועות מופרכות בלחיצת כפתור".

הפוסט שפרסם פרטוש בפייסבוק בנושא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...