הפער מתרחב: "ישראל היום" ממשיך להוביל את שיעור החשיפה השנתי בתקשורת הישראלית הכתובה, ופותח פער של 8.2% בנתון השנתי בימי חול ו-2.7% בסוף השבוע.
על פי סקר TGI, שפורסם היום (חמישי), 29.4% נחשפו לגיליון יום חול ו-30.2% נחשפו לגיליון "ישראל היום" בסוף השבוע.
בעיתונות סוף השבוע מוביל "ישראל היום" במונחים שנתיים במהלך יולי 2021–יוני 2022, עם שיעור חשיפה של 30.2% לעומת 27.8% בתקופה קודמת (יולי 2020–יוני 2021), עלייה סטטיסטית מובהקת.
העורך הראשי של "ישראל היום", עמר לחמנוביץ, אמר: "כיום, 'ישראל היום' הוא הבמה הגדולה ביותר בתקשורת הישראלית לדעה חופשית, לסיקור מדויק ולביקורת כנה ללא משוא פנים. כישרונות חדשים הצטרפו לאחרונה למערכת, והתנופה הדיגיטלית שאנחנו חווים תלך ותתעצם".
מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין, אומר כי "אנו שמחים ונרגשים להוביל בהתמדה את שוק התקשורת הישראלי שנה אחר שנה. השוק העסקי וקוראינו אומרים את דבריהם. נמשיך להשקיע כדי לתת את השירות הטוב ביותר לקוראים ולמפרסמים שלנו בעיתון ובאתר של 'ישראל היום'".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו