freepik

פרסום בלינקדאין מקצועי זה פרסום שמבוסס על אסטרטגיה נכונה

לינקדאין היא פלטפורמה מקוונת המחברת בין אנשי מקצוע שונים בארץ וברחבי העולם. בדומה לרשתות חברתיות אחרות, גם בלינקדאין יהיה לכם פרופיל אישי, רק שהפעם הוא יעסוק בפרופיל המקצועי שלכם – השכלה, ניסיון מקצועי, תפקידים בעבר ותפקיד בהווה, כישורים מקצועיים וכדומה, כשהמטרה היא למשוך לקוחות פוטנציאליים וקולגות לשיתופי פעולה

בשיתוף Booya Digital

אם אתם חברה שמספקת שירות או מוצר לעסק אחרים, כלומר חברת B2B, לינקדאין היא הפלטפורמה המושלמת כיוון שהיא מאגדת בתוכה את מיטב חברות ה-B2B.

במה יכול לסייע לכם פרסום בלינקדאין?

פרסום ברשתות החברתיות ובדיגיטל בכלל הוא אמצעי הפרסום העיקרי בעידן המודרני, ועבור לא מעט עסקים הוא החליף את כלי הפרסום המסורתיים כמו רדיו, טלוויזיה ועיתון. מבין שפע הרשתות המציעות לנו לפרסם דרכן, לינקדאין נחשבת לרשת האפקטיבית ביותר כל זמן שסוג השיווק מותאם לעסק וישנה אסטרטיגיה נכונה. פרסום מקצועי בלינקדאין שמבוסס על אסטרטגיה מדויקת ונכונה, יכול לסייע למינוף העסק שלכם ולהגדלת ההכנסה. בשל העובדה שלינקדאין היא פלטפורמה ייעודית לעסקים, היא מאפשרת להגדיל ולהרחיב את הנוכחות והפעילות של העסק שלכם בדרכים רבות, ככלי נהדר לשיווק מסוג B2B. שיווק B2B, כפי שנראה בהמשך, מצריך חשיבה מעמיקה.

מהי האסטרטגיה הנכונה לפרסום בלינקדאין?

לינקדאין היא רשת חברתית מועדפת לפעילות בין עסקים. אולי נדמה לנו שהיא לא זוכה לתשומת לב רבה בשיווק עסקי כמו פייסבוק או אינסטגרם, אך האמת היא שהיא הזירה האידיאלית לשיווק למגזר B2B. נכון לסוף שנת 2021, בלינקדאין חברים מעל 610 מיליון משתמשים, מתוכם 303 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, כש-40% מהם מבקרים באתר מדי יום. הנתון החשוב ביותר עבורנו, הוא ש-97% ממשווקי B2B משתמשים בלינקדאין כערוץ הפצת תוכן, ולינקדאין אחראית ל-80% מהלידים של מגזר B2B מהמדיה החברתית הכוללת. אחת הסיבות לכך שלינקדאין מצטיינת ביצירה של מערכת קשרים עסקיים הוא שהיא מאפשרת לנו להתמקד על קהל היעד שלנו, כלומר על הלקוחות הפוטנציאליים, בצורה טובה יותר – אפילו עד רמת בעל תפקיד ספציפי שמעניין אותנו להגיע אליו. פרסום בלינקדאין הוא אבן דרך חיונית באסטרטגיית שיווק נכונה. פעולות חיוניות להנעת אסטרטגיה לפרסום בלינקדאין:

  • הגדרת יעדי השיווק שלך בלינקדאין
  • הכרות עם קהל היעד שלך
  • קידום דף החברה שלך
  • יצירה ושיתוף תוכן שימושי ומרתק
  • פעילות בקבוצות וקהילות ייעודיות למוצר או לשירות שלך
  • קידום ממומן בלינקדאין

מהו שיווק B2B?

שיווק B2B הוא שיווק מעסק לעסק – Business to Business, שמתייחס לשיווק של מוצרים או שירותים לעסקים וארגונים אחרים. שיווק B2B שונה במספר אופנים משיווק B2C המיועד לצרכנים פרטיים. במובן הרחב, תוכן שיווקי B2B נוטה להיות יותר אינפורמטיבי, תמציתי וקולע מאשר תוכן שיווקי לעסקאות B2C, והסיבה לכך היא שהחלטות רכישה עסקיות, בהשוואה לאלו של צרכנים פרטיים, מבוססות על שיקולים של הכנסות והחזר מול השקעה ולא על מניע רגשי. נתונים אלה ועוד, הופכים את השיווק למגזר B2B למאתגר ומורכב יותר, אשר דורש התמחות מיוחדת והיכרות עם השוק העסקי בצורה טובה.

בשיתוף Booya Digital