שירותי IT מומלצים לעסקים וארגונים: הסקירה המלאה

כל עסק, מקטן ועד גדול, צריך להתבסס בהיקף כזה או אחר על מחשוב, תקשורת ודיגיטל. אבל לא כל חברה מעסיקה בתוכה מקצועני IT שיכולים לוודא שהמכשירים, הרשתות וכל מה שקשור למערכות פועל כמו שצריך, ובדיוק בשביל זה כל עסק יכול להיעזר בשירותי IT מומלצים מהחברות המובילות. מהם השירותים שתקבלו מחברה כזאת, ובאיזו מהן הכי כדאי לבחור? לפניכם סקירה שתעשה לכם סדר בעניינים (ובמערכות)

canva

בשיתוף Unibo ישראל

היתרונות של שירותי IT לארגונים

המטרה של שירותי IT לארגונים ולחברות היא לפטור אתכם מכל כאב הראש של תחזוקת המערכת, טיפול באיומים והגברת האבטחה. אלו הם כמובן נושאים חשובים ביותר, אבל כדי שאתם תוכלו למקד את היכולות שלכם בתחומים שאתם המקצוענים בהם, שירותי IT כאן לספק לכם את כל היתרונות של צוות משלכם:

שיפור היעילות והפרודוקטיביות

להרבה עסקים אין אנשי IT וטכנולוגיה משלהם מכל מיני סיבות, בין שמדובר בעסק בהיקף מצומצם, בתקציב מוגבל או שזה פשוט לא התחום שלכם. שירותי IT לעסקים וארגונים מבטיחים שאתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר מהאנשים המקצועיים ביותר בתחום, שכל עבודתם היא לתחזק את המערכות שלכם ולשפר אותן מדי יום, בזמן שאתם תוכלו להמשיך ולהתעסק בנישה הספציפית שלכם.

הגברת האבטחה והגנה על נתונים

צוות ה-IT ידאג לספק לכם פתרונות אבטחה מתקדמים המתאימים לעסק שלכם, ועומדים בכל תקני האבטחה הנדרשים. הם הגב שלכם בכל מה שמדובר באבטחת מידע וטיפול בתקריות בתחום.

הפחתת עלויות תפעוליות

אותם אנשי IT מקצוענים הם לא עובדים שאתם מעסיקים ומכשירים בעצמכם, וזה חוסך לכם המון משאבים ועלויות. ברוב החברות תוכלו לשלם לפי שירות או לקבל חבילת שירותים המותאמת לכם אישית, ככה שתשלמו בדיוק על מה שאתם מקבלים בלי כל ההוצאות מסביב.

גמישות והתאמה

הדרישות והצרכים שלכם כארגון יכולים להשתנות כל הזמן, ושירותי IT יוכלו להיות גמישים בשבילכם בצורה מושלמת כדי לספק לכם בכל רגע ביום את השירות המדויק שאתם צריכים. אפשר לצמצם או להרחיב את היקף השירותים שאתם מקבלים בכל רגע, ולהשתמש בטכנולוגיות מתקדמות כמו טכנולוגיות ענן כדי לעשות שינויים כאלו במהירות ובנוחות.

חברות מובילות בישראל המציעות שירותי IT

יש לא מעט חברות בארץ שיכולות לתת לכם שירותי IT, אז איך יודעים איזו מהן היא הכי טובה? לפניכם 4 חברות ה-IT שיספקו לכם את מעטפת השירותים הכי טובה:

יוניבו – Unibo

Unibo היא אחת החברות המובילות בשוק בתחום של שירותי IT ו-Help Desk לעסקים גדולים וגם קטנים. בהחלט לא מדובר בחברה קטנה ומתפתחת, אלא בצוות שלם של אנשי מקצוע בכל קשת התחומים של טכנולוגיה ומערכות בעסק, שחלקם עבדו עם הארגונים המאובטחים ביותר בישראל כמו אלתא, התעשייה האווירית, רפא”ל ועוד.

לפני שמתחילים לדבר איתם ביזנס, קודם כול תיפגשו איתם לקפה ולהיכרות עם המערכת הקיימת בעסק שלכם, כדי שהמומחים שלהם יוכלו להתאים לכם תוכנית מדויקת ושירותים מתאימים בחוזה חודשי התפור לצרכים שלכם, ואתם תוכלו להבין כבר מהרגע הראשון שמדובר בחברה אמינה ומנוסה. החברה פועלת לפי כל התקנים הנדרשים בתחום האבטחה וניהול המידע, שירות הלקוחות שלהם זמין עבורכם 24/7, הם משתמשים בשרתים המתקדמים והיציבים ביותר ובפתרונות האבטחה והסייבר החדישים ביותר וגם מספקים לכם תוכנית התאוששות מאסון. איש הצוות שינהל את הפרויקט שלכם בחברה ייפגש איתכם בתדירות שתקבעו יחד, ולצד זה מוקד השירות יספק לכם עזרה בכל רגע אחר ביום.

מעבר לשירותי ה-IT של יוניבו, אצלם תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים כדי להתנהל בעסק שלכם בצורה חלקה בכל יום מחדש – שירותי ענן שונים ומתקדמים לעסק, מערכת מיילים מסודרת ונוחה, תחזוקת שרתים, אנטי וירוס, מערכות ניהול למובייל וגם יכולת לקנות שרתים וציוד משלים לעסק שלכם. אין ספק שמדובר בבחירה הכי בטוחה, מקיפה ומשתלמת לעסק בכל היקף פעילות.

ג’יני – Genie

גם ג’יני היא חברה שאתם יכולים לבחור בה כדי לקבל שירותי IT לעסקים. חברת ג’יני מספקת מעטפת שירות פשוטה וממוקדת, שתמלא את הצרכים הבסיסיים שלכם בתחום ה-IT והמחשוב עם טכנאים בשטח, תמיכה מרחוק ובניית שרת או החלפה שלו לפי הצרכים של העסק.

גלובל – Global Networks

גלובל נטוורקס היא עוד חברה מובילה בתחום ה-IT בארץ, שאצלה תקבלו שירותי Help Desk טובים ומתקדמים שבהחלט לא ישאירו אתכם מאחור. לצד אלו החברה תספק לכם גם מכירת שרתים וציוד משלים, פתרונות אחסון, הקמת שרתים ותחזוקה שלהם, שירותי סיסטם ועוד.

סטארט – Start

עוד חברה שדרכה תוכלו לקבל מעטפת שירותים מקיפה לעסק שלכם – מוקד תמיכה, פתרונות גיבוי ואבטחת מידע, ניהול שרתי ענן, מענה אנושי במקרה חירום ועוד. חברת סטארט מבטיחה שירות איכותי שיודע לאתר תקלות עוד לפני שהן קורות, הנותן דגש על כל מה שחשוב לעסק בתחום האבטחה, הענן וניהול המידע.

איך לבחור חברת IT מתאימה לעסק שלכם?

לפני שמתחילים לעבוד עם חברת IT המתאימה לעסק שלכם, חשוב לשאול כמה שאלות ולבדוק כמה עניינים כדי לוודא שהיא מתאימה לצרכים ולתקציב שלכם:

  • ניסיון ומומחיות – האם החברה עבדה עם עסקים דומים בעבר? מהו הניסיון שיש לחברה בתחום הספציפי שלכם? האם יש לחברה הסמכות ותעודות רלוונטיות?
  • שירותים והיקף עבודה – לא כל עסק צריך את אותם השירותים ובהיקף זהה, וחברה אמינה ומקצועית תדע לספק לכל עסק את מעטפת השירותים המדויקת שהוא צריך. אז מצד אחד אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם רוצים לקבל מהחברה שתעבדו איתה, ומצד שני היא צריכה להיות מסוגלת לאפיין אתכם בעצמה וליצור התאמה בין הציפיות שלכם ליכולות שלה
  • תמחור – חברה אמינה ומקצועית תיתן לכם הצעת מחיר מדויקת לפי התוכנית המותאמת אישית שהיא בונה עבורכם. חברה שתתמהמה בנושא הזה או לא תיתן לכם תשובה חד משמעית היא לא חברה שכדאי לכם לעבוד איתה
  • תקשורת פתוחה – הצוות של חברת IT אמינה לא מפחד משאלות של הלקוחות, ואפילו מחכה להן. אם אתם מרגישים שהשאלות שלכם נלקחות ברצינות ומקבלות תשובה מפורטת ומקיפה (וכוללת גם הסברים פשוטים יותר אם צריך), אתם כנראה בוחרים בחברה טובה שאפשר לסמוך עליה

טיפים להשוואה בין חברות IT שונות

ארבע החברות שכאן הן רק טיפה בים מתוך מגוון החברות הקיימות לשירותי IT לעסקים. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לדעת שאתם בוחרים בחברה הטובה ביותר:

  • מומחיות – לכל חברה בשוק יש טווח ניסיון וידע שונה, ואם תבחרו בחברה שיש לה ותק מכובד תוכלו להיות בטוחים יותר שאתם מקבלים שירות מאנשים שיודעים על מה הם מדברים, שכבר עושים את העבודה הזו כמה שנים טובות ושהם מורגלים לתרחישים שונים העלולים להתרחש במהלך הפעילות השוטפת
  • תמיכה בלקוח – אחד הפרמטרים החשובים שצריך להסתמך עליו הוא התמיכה שהחברה מספקת בפועל ללקוח שלה וההיקף. האם יש לחברה שתבחרו בה ערוץ תקשורת נוח ומיידי, או אפילו כמה ערוצים כאלו? או שהם מפנים אתכם לכתובת המייל שלכם ותקבלו מהם תשובה כשהם יתפנו אליכם? ככל שההיקף של מוקד התמיכה עצמו ושל השירותים שהוא מציע לכם גדול יותר, הוא יוכל לעזור לכם ברגעים החשובים ובזמן אמת כדי לוודא שהכול פועל כשורה
  • עמידה בתקנים – יש לא מעט תקנים שצריך לעמוד בהם מבחינת אבטחה וניהול מידע, למשל ISO27001, HIPAA, GDPR ועוד. חברה אמינה ומקצועית לא תפעל בלעדיהם, ואין סיבה שתפנו לחברה שאינה עומדת בתקנים האלו מלכתחילה
  • התאמה אישית – האפשרויות בתחום של שירותי IT לעסקים הן כמעט אין סופיות, ואתם בוודאות לא צריכים את כל מה שיש לעולם הזה להציע לכם. חברה אמינה ואיכותית תתחיל את העבודה שלה קודם כול באפיון הצרכים והדרישות שלכם, והתאמת השירותים לפי מה שאתם צריכים – בעיקר לא פחות אבל גם לא יותר
  • כל השירותים תחת קורת גג אחת – כדי להפוך את התהליך של קבלת שירותי IT לעסקים מחברה מקצועית לקל ונוח, כדאי לבחור בחברה שתיתן לכם את כל מה שאתם צריכים. במקום להתנהל מול כמה חברות במקביל וללכת לאיבוד מבחינת לוגיסטיקה ותפעול, תקשורת עם ספק אחד תהפוך את הכול לקל יותר

מגמות חדשות בשירותים טכנולוגיים

אחד התחומים שעדיין לא דיברנו עליו הוא השילוב של בינה מלאכותית בשירותים הטכנולוגיים הקיימים. AI עוזר לעשות אוטומציה למגוון משימות ולניתוח נתונים, מה שאומר שחברת ה-IT שלכם תוכל לתת לכם תוצאות מהירות ומדויקות יותר בעזרת הבינה המלאכותית. את ה-AI אפשר לפגוש לפעמים גם במוקד התמיכה בדמות של צ’אטבוט חכם, שיפנה אתכם לאן שצריך כדי לטפל בעניין שלשמו פניתם במהירות ובדיוק רב. AI מוטמע גם בתחום הסייבר כדי לזהות איומים, לנתח התנהגות של משתמשים במערכות רחבות היקף ולנקוט צעדים פרואקטיביים כדי להגן עליכם.

עוד מגמה חדשה יחסית בתחום היא רשת 5G, שתאפשר חיבוריות מהירה ויכולת תגובה גבוהה ומהירה, ובעזרתה תוכלו לקבל שירותים בזמן אמת. הפריסה של הרשת בעולם כבר התחילה לפני כמה שנים, אבל היא נמצאת בתחילת הדרך ויש עוד הרבה למה לצפות – ערים חכמות, רכבים אוטונומיים ועוד, שיתקשרו זה עם זה באופן רציף ובזמן אמת.

איך מודדים את האפקטיביות של שירותי IT?

יש כמה דרכים שבהן מודדים את האפקטיביות של שירותי IT. הינה כמה דוגמאות:

  • זמינות העסק שלכם ללקוחות – בדיקה של הזמינות של המערכות שלכם למשתמשים וללקוחות, ובדיקת זמן ההשבתה
  • מהירות תגובה – כמה זמן לוקח לחברה המספקת שירותי IT להגיב לבקשות שלכם, לפתור תקלות ולספק לכם את השירותים השונים שלה? אפשר לבדוק זאת באמצעות הקצבת זמן מוגדר למתן שירות ובדיקת אחוז הפעולות העומדות בזמן הזה
  • ביצועי המערכת – האם המערכות שלכם פועלות בצורה יעילה וחלקה? אפשר לבדוק זאת באמצעות סקרים ומשוב מהמשתמשים שלכם, בדיקות ביצועים וגם באמצעות ניתוח נתונים של האתר או המערכת שלכם
  • איכות השירות – האם אתם מרוצים מהשירות שאתם מקבלים? האם אתם מרגישים שהשאלות שלכם מקבלות מענה ורואים שהתקלות נפתרות בצורה יסודית ומדויקת?

עתיד שירותי ה-IT בישראל ובעולם

הענף של שירותי ה-IT מתפתח בכל יום, ומספק ללקוחות רבים בארץ וגם בעולם את היכולת להתעסק בתחומים הספציפיים של העסק מבלי לדאוג לשרתים, לאתרים ולכל מה שקשור לתשתיות שעליהן העסק פועל. ישראל באופן ספציפי היא מדינה מובילה בתחום אבטחת הסייבר, ומדי יום נכנסים לשוק פתרונות חדשים שהם צעד אחד לפני ההאקרים וגנבי המידע. שוק ה-IT בארץ ממשיך לצמוח, ויש המון אנשי מקצוע שיכולים לספק לכם את כל השירותים שאתם צריכים.

המגמה העולמית דומה מאוד, כיוון שכל העולם ממשיך להתקדם לכיוון עבודה וירטואלית והאינטרנט של הדברים (IoT) בשילוב בינה מלאכותית. האיומים באינטרנט לא מפסיקים להופיע, אבל במקביל אליהם יש גם המון פתרונות אבטחה וכוח אדם שמטרתו להגן על העסקים השונים מכל מה שעלול לפגוע בהם.

לסיכום

שירותי IT לעסקים יכולים להפוך את העבודה השוטפת שלכם לקלה יותר, ולעזור לכם להתעסק במה שאתם מתמחים בו בזמן שמומחי המחשוב והתקשורת מוודאים שהכול עובד כמו שצריך. חברות כמו יוניבו יכולות לספק לכם את מעטפת השירותים המדויקת שאתם צריכים כדי לדעת שיש מי שנותן לכם גב בשגרה וגם במצבי חירום של פריצות או נזקים לתשתיות.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף Unibo ישראל

כדאי להכיר