Loading...

"היינו צריכים לשכנע את הסגל להעביר 1,200 קורסים בזום"

מתוך כנס השיווק והפרסום של "ישראל היום" בנושא "שיווק נבואי": המנחה יאיר ניצני מראיין את ד"ר איילת בן עזר, מנכ"לית וסגנית נשיא המרכז הבינתחומי הרצליה, על התמורות בתחום החינוך בעקבות אתגרי התקופה

ד"ר איילת בן עזר היתה אחת מהאורחים והמרואיינים הרבים שלקחו חלק בכנס "שיווק נבואי" של פורום השיווק והפרסום של "ישראל היום".

בכנס, ציינה בן עזר כי תחום החינוך עבר מהפך של ממש בעקבות משבר הקורונה ושיתפה על ההתמודדות עם האתגר. "בקורונה היינו צריכים לתת את הערך המוסף שלנו כמוסד אקדמי, לתת את המוצר והשירות לשמו הם הגיעו ללמוד אצלנו. זה היה המשך של תהליכים שהתחילו הרבה לפני קודם. היינו צריכים לשכנע את הסגל האקדמי ולהסביר לו איך מלמדים בזום 1,200 קורסים בשבוע. הכשרנו 180 סטודנטים של מדעי המחשב בתקופת הסגר, שליוו את המרצים לאורך הסמסטר בנוגע לשימוש בזום. רוב הפעילות נעשתה באונליין וציידנו את כל הכיתות שלנו בציוד היברידי".

עוד התייחסה בן עזר לשינויי בגישה החינוכית שמביא עמו הדור החדש. "הסטודנט החדש, השייך לדור ה-Y וה-Z, מאוד מחובר למסכים. צריך הרבה מאוד גירויים כדי שיהיה לו מעניין, לדבר לסטודנט החדש בשפה שלו. לכן הוא שותף לכל הפורומים שלנו ולוקח חלק פעיל ביוזמות שאנו מקדמים. אנחנו צריכים לייצר לו אקו-סיסטם בין האקדמיה לתעשייה, תוך חיבור לגופים מובילים בתעשייה".

צפו בריאיון המלא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...