קולקציית Celinununu // צילום: דודי חסון

סלין דיון משיקה מותג ילדים עם חברה ישראלית

הזמרת הקנדית התלהבה מהסגנון חוצה המגדרים של מותג האופנה NUNUNU, ויחד השניים יצרו מותג ילדים מרדני וחדש • חדשות האופנה

לא בכל יום חברה ישראלית משתפת פעולה עם כוכבת אייקונית בקנה מידה בינלאומי; מותג אופנת הילדים הישראלי, NUNUNU, אשר בראשו עומדות המעצבות והמייסדות, איריס אדלר וטלי מילכברג, חבר לדיוות הפופ, סלין דיון, וביחד השניים יצרו מותג חדש בשם CELINUNUNU. 

מדובר במותג אופנה שמנפץ את ההגדרות המגדריות המסורתיות של בגדי ילדים ומנסה להסיר את הסטריאוטיפים הקבועים בתחום. 

למי שלא מכיר את המותג הישראלי, נסביר שמדובר במותג שמראשית קיומו הולך נגד הזרם והנורמות המקובלות של אופנת הילדים – כמו גווני ורוד לבנות, וכחול לבנים. הקו הנועז של החברה - שנוצר בתחום שהתקשה כאמור להשתחרר מדפוסים ישנים, מקבל כעת גיבוי מצד הזמרת הקנדית, שהופכת עם השנים לבעלת סיי אופנתי ייחודי. 


איריס אדלר, סלין דיון וטלי מילכברג // צילום: דודי חסון

קולקציית הבכורה של CELINUNUNU, מושקת בימים אלה וכוללת למעלה מ-40 דגמים בטווח מידות של 6-0 חודשים ועד 14 שנים. הפריטים מציגים סגנון נטול מגדר, עם גזרות על-זמניות, שפה גרפית מובחנת ופלטת צבעים מינימליסטית, המאפשרת לילדים בחירה חופשית. 

בניגוד ל"איסורים" הגדולים של תעשיית הלבוש לילדים, המותג החדש מציע פריטים רבים על בסיס רקע שחור, עם הדפסים, צורות גאומטריות וכיתובים מעניינים.

מותג האופנה הישראלי, שהפך לבינלאומי, הוקם בשנת 2009, כאשר צמד המעצבות יצרו קולקציה  מתוך אינטואיציה ולא בכפוף לטרנד או מגמה רווחת בעולם הסטייל לילדים. 

אף שהתחום רווי במתיקות וקיטשיות, ב NUNUNU הצליחו לחמוק מקלישאות ואף הפכו להשראה עבור מותגים ומעצבים אחרים ברחבי העולם – כך שזה לא נדיר לראות היום הדפסי גולגולת על בגד כהה לדוגמה, על פריט לילדים - בסטייל פאנק-רוק.

קולקציית Celinununu // צילום: דודי חסון

אדלר ומילכברג היו חלוצות שכיוונו לביגוד יוניסקס לילדים ואף גרמו להרמת גבה בתחילת דרכן. האג'נדה שלהן קראה תיגר על הדיכוטומיה המסורתית של בגדי הילדים, שהרי העולם איננו רק "שחור ולבן", ואין סיבה שיהיה רק "ורוד וכחול".

הקשר בין סלין דיון ובין  המותג נוצר כבר לפני כשמונה שנים, אז החלה דיון לרכוש את בגדי המותג עבור בניה, התאומים אדי ונלסון. ההצעה לאחד כוחות הגיעה אל NUNUNU, לפני כשנה וחצי, והייתה יוזמה של "זמרת הטיטניק" בעצמה.

"תמיד אהבתי את NUNUNU ואת מה שהמותג מייצג, כך ששותפות עם איריס וטלי במטרה לעודד דיאלוג של שוויון, נשמע כמו הדבר ההגיוני לעשות. CELINUNUNU מאפשר לילדים לעשות בחירות משוחררות מסטריאוטיפים ונורמות, מושפעות רק על ידי טעמם והעדפותיהם האישיים. אנו עוזרים לילדים  להרגיש חופשיים, יצירתיים, מלאי השראה, מכבדים זה את זה ומאושרים בעולם", סיפרה הדיווה עם השקת המותג. 

בקליפ המשעשע והמושקע שמלווה את קמפיין המותג החדש, דיון פורצות לתינוקייה בבית חולים ומפזרת "אבקת קסמים" שגורמת לעוללים הלבושים בצבעים מסורתיים, להחליף את לבושם לבגדי הקולקציה הייחודיים. הזמרת עם ההומור העצמי, מנסה בסרטון, שכדאי לראות, למלט את עצמה מידי השוטרים תוך שהיא מכריזה שהיא "סלין דיון".

איריס אדלר וטלי מילכברג, שעדיין מתרגשות מחבירת הכוחות החדשה, אומרות בחיוך: "אנחנו שמחות שעשר שנים אחרי שהתחלנו את המהפכה, ויצרנו שפה אלטרנטיבית ובועטת במוסכמות של אופנת הילדים, NUNUNU הוא כיום מותג מבוסס וחובק עולם. הרגשנו שהגיע הזמן לעלות מדרגה ולהפיץ את הבשורה שלנו ליותר אנשים, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאיחוד כוחות עם אחת מהאמניות האהובות בעולם, אשה שהיא אייקון אופנה ומעצמה של כוח, נשיות ואימהות".

את קולקציית CELINUNUNU, ניתן להשיג באתר המותג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...